نماد آخرین خبر

لپ‌تاپ هواوی با Kirin 990 به زودی ارایه می‌شود

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ اطلاعات جديد نشان مي دهد که هواوي در حال آماده سازي اولين لپ تاپ خود با تراشه Kirin 990 است. با اين حال، در ابتدا اين لپ تاپ براي دفاتر دولتي و مشتريان سازماني در دسترس خواهد بود. احتمالا قيمت لپتاپ هواوي با Kirin 990 از بالاي ۱۰۰۰ دلار آغاز مي شود.

هواوي از زمان تأسيس بخش محصولات مصرفي خود، با ارايه محصولات جديد مانند تلفن هاي هوشمند، تبلت ها، گجت هاي پوشيدني هوشمند و رايانه ها، رويکرد خود را تغيير داده است.

در گذشته، هواوي دسته اي از کامپيوترهاي شخصي را ارايه کرده و آنها را با طراحي هاي جديد و همچنين مشخصات سخت افزاري تکامل داده است. به عنوان مثال، سري لپ تاپ هاي MateBook که اکنون در مدل هاي مختلف و همچنين مشخصات کاملاً متناسب با قيمت هاي مختلف براي کاربر ارائه مي شوند.

در جديدترين تلاش، هواوي تمرکز خود را در صنعت رايانه گسترش داده و اکنون به بخش رايانه هاي شخصي چشم دوخته است. در همين زمينه، غول فناوري چيني اخيراً رايانه هاي شخصي MateStation خود را براي مصرف کنندگان و دفاتر دولتي در خاک چين منتشر کرده است.

بر اساس گزارش هاي قبلي، اين لپ تاپ هواوي با تراشه Kirin 990 با نام Qingyun L410 ارايه خواهد شد. محصول مذکور داراي يک صفحه نمايش ۱۴ اينچي با وضوح 2k براي تجربه حداکثري بصري، ۸ گيگابايت رم و۲۵۶ گيگابيت حافظه داخلي و داراي يک سيستم نرم افزاري به نام UOS 2.0 است.

علاوه بر اين، و مهمتر از همه اين لپ تاپ قادر است با نصب HarmonyOS ارتقا يابد. اين شرکت همچنين قصد دارد آن را به مصرف کنندگان عمومي معرفي کند.

لازم به ذکر است، به دليل وجود نداشت Kirin 990 اين لپ تاپ قادر خواهد بود براي دسترسي سريعتر به اينترنت، اتصال 5G را براي مصرف کنندگان ايجاد و فراهم کند.

با اين حال هنوز تاييد رسمي از هواوي نداريم. نظر شما چيست؟ منتظر لپتاپ هواوي با تراشه Kirin 990 هستيد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره