logo

احتمال توقف تولید یکی از بهترین گوشی های سامسونگ

منبع
ترنجي
بروزرسانی
احتمال توقف تولید یکی از بهترین گوشی های سامسونگ

ترنجي/ شرکت سامسونگ گوشي گلکسي S20 FE را در سپتامبر 2020 به عنوان دومين سري از گوشي هاي Fan Edition خود پس از گلکسي Note FE متعلق به سال 2017 معرفي کرد. اين گوشي در دو نوع 4G و 5G به بازار عرضه شد. قدرت نسخه 4G اين گوشي توسط پردازنده اگزينوس 990 ساخته خود سامسونگ تأمين مي شود و مدل 5G داراي پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ مي باشد. اکنون، ماه ها پس از عرضه اين گوشي، از احتمال توقف توليد گلکسي S20 FE نسخه Exynos مي شنويم.

توقف توليد گلکسي S20 FE نسخه Exynos
گلکسي S20 FE سامسونگ يکي از بهترين گوشي هاي هوشمندي بود که در سال 2020 به بازار عرضه شد. اما اين قضيه نتيجه بررسي هايي است که از نسخه 5G با چيپست کوالکام شده بود، چرا که نسخه 4G به دليل داغ کردن بيش از حد و عملکرد ضعيف باتري مورد انتقاد رسانه ها و کاربران قرار گرفت. اما متأسفانه تصميم سامسونگ بر اين بود که در بيشتر مناطق همان نسخه 4G را عرضه کند.

حال به نظر مي رسد سامسونگ با تصميم جديد خود سعي در تصحيح اين حرکت دارد. اين شرکت اخيراً گلکسي S20 FE 5G را در هند عرضه کرده است. همچنين، گزارش شده که غول فناوري کره جنوبي در حال کار بر روي يک نسخه جديد 4G با پردازنده اسنپدراگون +۸۶۰ به جاي اگزينوس ۹۹۰ مي باشد.


 توقف توليد گلکسي S20 FE نسخه Exynos
اکنون با توجه به اطلاعات افشا کننده مشهور، Ice Universe، سامسونگ توليد گلکسي S20 FE مجهز به اگزينوس 990 را متوقف خواهد کرد. البته اين نسخه با يک مدل اسنپدراگون +۸۶۰ جايگزين خواهد شد. گفته مي شود از آنجا که اين نسخه از گلکسي S20 FE پيش تر در چندين وب سايت سامسونگ در نقاط مختلف ديده شده است، بنابراين مي توان انتظار داشت که اين گوشي به زودي معرفي شود.

نظر شما راجع به گلکسي S20 FE نسخه Exynos و احتمال توقف توليد آن چيست؟ آيا خود يا اطرافيانتان تجربه استفاده از اين گوشي را داشته و با مشکلات آن برخورد کرده ايد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره