logo

مشخصات گلکسی کوانتوم ۲ سامسونگ لو رفت

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی

گجت نيوز/ قرار است امسال از Samsung Galaxy Quantum2 رونمايي شود. حال مشخصات گلکسي کوانتوم ۲ (همان سامسونگ گلکسي اي ۸۲) لو رفته است.

گلکسي اي ۸۰ يکي از محصولات خوب سامسونگ در سال ۲۰۱۹ بود اما نسل‌هاي بعدي آن معرفي نشد. حال بر اساس خبرها، قرار است گوشي جديدي از سري سامسونگ گلکسي اي ادامه دهنده اين مدل باشد. اگرچه قرار است نام اين سري به گلکسي کوانتوم تغيير پيدا کند. 

قرار است اين گوشي در کره جنوبي با نام Samsung Galaxy Quantum2 به فروش برسد و منحصر به شرکت SKT خواهد بود. بر اساس شايعات اما اين دستگاه با نام Samsung Galaxy A82 عرضه جهاني خواهد شد. 

به سراغ مشخصات گلکسي کوانتوم ۲ برويم. بر اساس خبرها، اين گوشي داراي نمايشگر ۶.۷ اينچي سوپر امولد با رزولوشن۱۰۸۰p+ ، نرخ تازه سازي ۱۲۰ هرتز، روشنايي ۸۰۰ نيت و حفره‌اي در وسط براي دوربين سلفي خواهد بود. علاوه بر اين شاهد گواهينامه IP67 براي مقاومت در برابر آب هستيم.

نکته جالبي که در مشخصات احتمالي اين گوشي به چشم مي‌خورد، تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس است (ممکن است اين موضوع اشتباه باشد و شاهد به کار گيري اسنپدراگون ۸۶۰ باشيم). ۶ گيگابايت رم، ۱۲۸ گيگابايت حافظه داخلي و پشتيباني از ميکرو اس دي نيز براي اين گوشي در نظر گرفته شده است. 

در پشت دستگاه شاهد سنسور ۶۴ مگاپيکسلي IMX686 سوني با OIS هستيم. هنوز جزييات دو سنسور ديگر مشخص نشده است. گلکسي کوانتوم ۲ به يک باتري ۴۵۰۰ ميلي امپر ساعتي با پشتيباني از شارژ سريع ۲۵ وات مجهز خواهد بود. شارژري که در جعبه گوشي قرار خواهد داشت، ۱۵ واتي است. محصولاتي که توسط SKT به فروش مي‌رسند از يک کاور و هدفون بهره خواهند برد. 

در گوشي‌هاي پيشين سامسونگ، شاهد حذف تدريجي تکنولوژي سامسونگ MST بوديم اما به نظر مي‌رسد در اي ۸۲ بار ديگر شاهد اين ويژگي باشيم. البته نسخه کره جنوبي با نسخه جهاني ممکن است تفاوت‌هايي داشته باشد. از آنجايي که نسخه نخست گلکسي کوانتوم به ۵ جي مجهز است، بايد در اين گوشي نيز شاهد اين ويژگي باشيم. اين احتمال وجود دارد که در Galaxy A82 شاهد وجود دو نسخه ۴G و ۵G باشيم. 

در ۲۳ آپريل (۳ ارديبهشت) شاهد رونمايي کوانتوم ۲ در کره جنوبي خواهيم بود ولي زمان عرضه جهاني اي ۸۲ هنوز مشخص نيست.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره