logo

نشتی جدید از آیفون ۱۳ و شگفتی در ظاهر!

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
نشتی جدید از آیفون ۱۳ و شگفتی در ظاهر!

باشگاه خبرنگاران/ گزارش هايي در فضاي مجازي منتشر شده که خبر از اعمال تغييراتي در طراحي مدل جديد آيفون نسبت به سري هاي قبل دارند.

مدتي است از زمان فروش آيفون ۱۲ مي‌گذرد و اپل قصد دارد گوشي هوشمند پرچمدار بعدي خود يعني آيفون ۱۳ را نيز به زودي به بازار معرفي کند. به گفته تحليلگران چهار نسخه از اين تلفن روانه بازار مي‌شود: آيفون ۱۳، آيفون ۱۳ ميني، آيفون ۱۳ پرو و آيفون ۱۳ پرو مکس. اپل هنوز به تاريخ رونمايي از اين گوشي جديد اشاره‌اي نکرده، ولي مدت‌ها است که جرئياتي درباره اين گوشي در اينترنت فاش مي‌شود.

طراحي پانچ به جاي ناچ

به تازگي، تصاوير جديدي که از آيفون ۱۳ منتشر شده، ظاهري جديد از اين گوشي را ارائه مي‌دهد. سايت‌هاي فناوري گفتند که تصاوير درز کرده دو تغيير قابل توجه در شکل تلفن توليد شده توسط غول آمريکايي يعني شرکت اپل را نشان مي‌دهد. گفته شده که اين گوشي از فناوري تشخيص چهره زير نمايشگر استفاده کرده و طراحي آن به شکل پانچ به جاي ناچ است. در طراحي ناچ قسمت مشکي بالاي صفحه نمايشگر شامل دوربين و سنسور‌هايي مانند حسگر نور، ميکروفون صوتي و ساير موارد است. اپل براي اولين بار از طراحي ناچ در آيفون X استفاده کرده بود که در سال ۲۰۱۷ راه اندازي شد. گفته شده در آيفون ۱۳، بريدگي نسبت به نسخه قبلي کوچک‌تر به نظر مي‌رسد.

نشتي جديد از آيفون ۱۳ و شگفتي در ظاهر!

در مورد تغيير دوم، ايده اپل براي توزيع دوربين‌هاي پشت گوشي مدت زيادي طول کشيد و کارشناسان بر اين باورند که اپل ممکن است در قسمت جلويي گوشي از دو دوربين استفاده کند. هنوز چيزي در مورد تغييرات داخلي گوشي و ويژگي‌هاي جديدي که علاقه‌مندان به آيفون انتظار دارند، مشخص نشده است.

از طرف ديگر، mysmartprice گفته که اندازه آيفون ۱۳ از نسخه قبلي آيفون ۱۲ کوچک‌تر است، اما با وجود صفحه‌اي که لبه به لبه رابط را پوشش مي‌دهد، بيشتر از قبلي.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر