logo

گوشی جدید خانواده گلکسی رسما معرفی شد

منبع
ترنجي
بروزرسانی
گوشی جدید خانواده گلکسی رسما معرفی شد

ترنجي/ حدود دو هفته پيش بود که از احتمال توقف توليد نسخه اگزينوس گوشي گلکسي S۲۰ FE ۴G براي شما گفتيم. سپس مشخص شد که يک نسخه ديگر از اين گوشي با اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس به زودي معرفي خواهد شد. حال سامسونگ رسما تاييد کرده است که اين تلفن هوشمند با همان پردازنده مورد انتظار عرضه خواهد شد.

گلکسي S۲۰ FE ۴G با اسنپدراگون ۸۶۵

سامسونگ گلکسي S۲۰ FE يکي از بهترين گوشي هايي بود که سال گذشته معرفي شد. به لطف بهره گيري اين گوشي از اکثر مشخصات رده بالاي پرچمداران سري اس سامسونگ، شاهد عرضه يک گوشي فوق العاده از سوي اين شرکت بوديم. اما يک مشکل اساسي راجع به اين دستگاه و بقيه پرچمداران سامسونگ وجود دارد (يا حداقل وجود داشت)؛ آن هم چيزي نيست جز پردازنده اگزينوس ساخت خود سامسونگ!

اين پردازنده پرچمدار از رقيب هم رده خود از نظر توان پردازشي مخصوصا در زمينه گرافيکي ضعيف تر عمل کرده و در عين حال مصرف انرژي بيشتري نيز دارد و بدنه گوشي ها را تا حد زيادي داغ مي کند. البته اين موضوع در جديدترين پردازنده ساخت سامسونگ يعني اگزينوس ۲۱۰۰ تا حدي بر طرف شده است اما باز هم به پاي نمونه کوالکام نمي رسد.

خب، مثل اينکه بالاخره سامسونگ سر عقل آمده و قصد دارد گلکسي S۲۰ FE ۴G را با اسنپدراگون ۸۶۵ عرضه کند. به نقل از gsmarena، شواهد بدست آمده از وب سايت سوئدي سامسونگ نشان مي دهد که گوشي گلکسي S۲۰ FE ۴G با شماره مدل SM-G780G و به همراه 6 گيگابايت رم و 128 گيگابايت حافظه ذخيره سازي و يک مدل ديگر با 8 گيگابايت رم و 256 گيگابايت حافظه ثبت شده است.

البته تاکنون يک مدل از گلکسي S۲۰ FE مجهز به اسنپدراگون ۸۶۵ وجود داشت ولي مختص به نسخه 5G به همراه مودم کوالکام X55 بود که نسبت به نسخه 4G اگزينوس ۹۹۰ نيز، کمي گران تر فروخته مي شد.

اکنون که نسخه اگزينوس اين گوشي ديگر براي فروش در دسترس نيست، دو راه براي کساني که قصد خريد اين گوشي را دارند باقي مي ماند: نسخه 5G را با قيمت حدود ۷۰۰ يورو(حدود 19.6 ميليون تومان) تهيه کنند و يا براي نسخه جديد 4G، حدود ۶۳۰ يورو(حدود 17.6 ميليون تومان) بپردازند.

مشخصات داخلي اين گوشي

اگر از تفاوت اتصالات فاکتور بگيريم، هر دو نسخه گلکسي S۲۰ FE مشخصات مشابهي دارند که شامل پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ که اکنون در هر دو دستگاه استفاده مي شود، نمايشگر 6.5 اينچي سوپر امولد با نرخ نوسازي 120 هرتز و وضوح 1080p، دوربين سه گانه ۱۲ مگاپيکسلي اصلي، زاويه ديد عريض و ۸ مگاپيکسلي با زوم ۳ برابر اپتيکال، باتري 4500 ميلي آمپري، اسلات کارت microSD و گواهينامه IP68 براي مقاومت در برابر رطوبت و گرد و غبار مي باشد.

نظر شما راجع به نسخه جديد گلکسي S۲۰ FE ۴G با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ چيست؟ در صورت موجود شدن اين نسخه در بازار، تمايلي به خريد آن داريد يا باز هم نسخه ۵G را ترجيح مي دهيد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر