logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

موجودیت گلکسی Z Fold Tab سامسونگ قوت بیشتری گرفت

منبع
سخت افزار
بروزرسانی

سخت افزار/ سامسونگ گوشي‌هاي هوشمند تاشوي خود را تحت عنوان Galaxy Z به بازار عرضه مي‌کند، حالا شواهد زيادي وجود دارد که نشان مي‌دهد اين شرکت قصد دارد اين سري را با تبلت‌هاي تاشو گسترده‌تر کند. جديدترين گزارشات حاکي از آنست که سامسونگ قصد دارد Galaxy Z Fold Tab را سال آينده راهي بازار کند.

پس از آنکه اين خبر، چند روز پيش در رسانه‌هاي سراسر جهان منتشر شد، حالا Let’s Go Digital اعلام کرده است که سامسونگ در تاريخ 23 اپريل (روز جمعه 3 ارديبهشت) در دفتر مالکيت معنوي اتحاديه اروپا نام تجاري  Samsung Z Fold را به ثبت رسانده است. اگرچه جزئيات در اين خصوص بسيار اندک است، اما نشان مي‎دهد که اين نام براي گوشي‌هاي هوشمند و تبلت‌ها در نظر گرفته شده است. اين شرکت سال گذشته نام‌هاي Galaxy Z و Z Flip را ثبت کرده بود در توضيحات ثبت اين دو تنها به گوشي هوشمند اشاره شده بود.

پيش از اين گفته شده بود که سامسونگ در حال کار بر روي يک گوشي دوتاشو است. اما حالا مشخص نيست که آيا اين گوشي همان زد فولد تب است يا خير. با اين حال گفته شده که اولين تبلت تاشو سامي در سه ماهه اول سال 2022 در کنار پرچمداران سري Galaxy S22 رونمايي خواهد شد.

اين احتمال وجود دارد که در رويداد آنپکد تابستاني سامسونگ، غول کره‌اي دنياي فناوري جهان از گوشي‌هاي Galaxy Z Fold 3 و Z Flip 3 رونمايي کند و در خصوص تبلت تاشو خود نيز اطلاعات ريز و جذابي ارائه کند. ظاهرا Z Fold Tab داراي شيشه نازک‌تري مستحکم‌تري نسبت به گوشي‌هاي تاشوي قبلي سامسونگ است و احتمالاً دليل اين موضوع پشتيباني تبلت مذکور از قلم‌هاي S Pen باشد. حتي هنوز که اين اطلاعات در حد شايعه است، به نظر مي‌رسد که تبلت کهکشاني آينده سامسونگ قرار است بهترين تبلت اندرويدي بازار لقب بگيرد. با اين حال، تنها زمان است که اين موضوع را به ما ثابت خواهد کرد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم