logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

سامسونگ آپدیت اندروید ۱۱ را برای گلکسی A30 منتشر کرد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی

ديجياتو/ سامسونگ همچنان آپديت اندرويد ۱۱ را براي گوشي‌هاي رده متوسط خود منتشر مي‌کند و حالا نوبت به گلکسي A30 رسيده. اين آپديت در چين با ورژن A3050ZCU4CUE1 منتشر شده است. به‌روزرساني امنيتي اين نسخه در واقع آخرين نيست و تاريخ آن به ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ برمي‌گردد. اما به هر حال براي گوشي که دو ماه پيش دو سالگي خود را جشن گرفت، آپديت مناسبي به حساب مي‌آيد.

طبق سياست‌گذاري‌هاي جديد سامسونگ، گوشي‌هاي سري نوت ۲۰ به بعد تا سه آپديت جديد دريافت خواهند کرد، در صورتي که تا قبل آن گوشي‌ها تنها دو آپديت کلي دريافت مي‌کردند. سري A30 نيز از سري‌هاي قبل نوت ۲۰ محسوب مي‌شود و تنها دو نسخه آپديت کلي دريافت مي‌کند. در واقع، اندرويد ۱۱ آخرين آپديت بزرگي است که براي گلکسي A30 منتشر شده است.

ورژن One UI اين گوشي با آپديت اندرويد ۱۱ بايد ۳.۱ باشد، گرچه بدون ديدن آپديت جديد نمي‌توان با قاطعيت نظر داد. همچنين سامسونگ چين برنامه جداگانه‌اي براي آپديت‌هاي نرم‌افزاري خود دارد و بايد صبر کنيم تا آپديت جديد به بقيه بازارهاي جهان نيز برسد.
 

البته با توجه به سابقه سامسونگ، انتشار آپديت جهاني مقدار زيادي طول نخواهد کشيد و احتمالا به زودي در سراسر دنيا در دسترس خواهد بود. با انتشار اين آپديت مي‌توانيد با رفتن به بخش تنظيمات گوشي و بخش آپديت نرم‌افزار، آن را نصب کنيد و از امکانات جديد بهره ببريد. همچنين اين آپديت را مي‌توانيد با اتصال گوشي خود به سيستم، نصب کنيد.

گلکسي A30 در اسفند ۱۳۹۷ منتشر شد. اين گوشي سامسونگ با صفحه‌نمايش سوپر امولد ۶.۴ اينچي و گوريلا گلس ۳ وارد بازار شد. دوربين اصلي ۱۶ مگاپيکسلي اين گوشي همراه با دوربين اولترا وايد ۵ مگاپيکسلي در پشت گوشي کنار هم و دوربين سلفي ۱۶ مگاپيکسلي نيز در جلوي گوشي قرار دارد. اين گوشي در همان سال با باتري ۴۰۰۰ ميلي‌آمپر ساعتي و حافظه داخلي ۳۲ و ۶۴ گيگابايتي در بازار عرضه شد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر