نماد آخرین خبر

رندر iMac Pro اپل را ببینید

منبع
ترنجي
بروزرسانی
رندر iMac Pro اپل را ببینید

ترنجي/ طبق برخي از رندرهاي ارائه شده توسط يک منبع خبري، iMac Pro مجهز به تراشه ساخت اپل مي تواند طرحي شبيه به iMac رنگارنگ جديد را داشته باشد. احتمالا توليدکنندگان محتوا با اين نسخه از iMac خيلي خوشحال تر باشند چون احتمالا پورت هاي آن بهتر و بيشتر از iMac باشد.


رندر iMac Pro اپل
اين منبع خبري ادعا مي کند که قيمت iMac Pro به اندازه نسل قبلي آن گران نخواهد شد.

شباهت هايي که انتظار مي رود iMac Pro جديد با iMac امسال داشته باشد، جدا از طراحي صنعتي و جذاب، طراحي جعبه اي طور و حاشيه ها کمتر شده است. طبق گفته LeaksApplePro، که با ld_vova همکاري کرده است تا اين رندرها را ارائه دهد، ادعا مي شود که حاشيه پايين اندکي کاهش يافته است و در جلو هيچ لوگويي از اپل وجود ندارد. اين منبع خبري همچنين بيان مي کند که کل دستگاه از يک رنگ گرافيتي يا رنگ خاکستري فضايي استفاده خواهد کرد.

متأسفانه، او اشاره اي نکرده است که آيا iMac Pro در رنگ هاي بيشتري مانند iMac جديد در دسترس خواهد بود يا نه. در بخش پورت ها يک انتخاب معمول از اپل را شاهد خواهيم بود. LeaksApplePro ادعا مي کند که چهار ورودي Thunderbolt وجود دارد که به همراه يک جک RJ45 اترنت کامل مي شود. او همچنين ادعا مي کند که اپل در حال کار بر روي اضافه کردن يک SD Card Reader در سمت راست است که خبر خوبي براي توليدکنندگان محتوا خواهد بود اما اين تصميم نهايي نشده است.

همچنين، براي کساني که نمي خواهند قيمت گران نسل قبلي را بپردازند، ادعا مي شود که قيمت iMac Pro مجهز به تراشه M1 ارزان تر است، اما وي جزئيات کامل را به اشتراک نگذاشت. تمام اين اطلاعات احتمالاً توسط منبعي بدون نام ارائه شده است. در نظر داشته باشيد که شايد تا قبل از ارايه اين محصول شاهد تغييراتي در تصميمات باشيم و شايد حتي بخش هايي از اين گزارش صحيح نباشد.

به هر صورت رنگ مشکي اين دستگاه باعث مي شود که حاشيه هاي دور نمايشگر هم مشکي باشد. من اين انتخاب را نسبت به حاشيه هاي سفيد iMac 2021 بيشتر مي پسندم هر چند آن هم براي تعداد زيادي از کاربران جذاب بود.

نظر شما چيست؟ اين All in One جديد اپل براي شما جذاب است؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره