نماد آخرین خبر

اطلاعات شخصی دو میلیون حساب اپلیکیشن ژاپنی لو رفت

منبع
ايسنا
بروزرسانی
اطلاعات شخصی دو میلیون حساب اپلیکیشن ژاپنی لو رفت

ايسنا/ يک اپليکيشن دوست يابي ژاپني هک شد و احتمالا اطلاعات شخصي بيش از ۱.۷ ميليون دارنده حساب آن لو رفت.

شرکت نت مارکتينگ که اپليکيشن دوست يابي اومياي را اداره مي کند، اعلام کرد شواهدي از دسترسي غيرمجاز به سرورهايش در آوريل را مشاهده کرده است. از جمله اطلاعاتي که احتمالا افشا شده اند تصاوير کارت شناسايي مورد استفاده براي تاييد سن کاربران شامل گواهي رانندگي، کارت بيمه و گذرنامه هستند. اطلاعات کارت اعتباري در اين رخنه اطلاعاتي لو نرفته است.

اپليکيشن اومياي تا آوريل ۶.۸ ميليون حساب کاربري داشته است. اين اپليکيشن براي زنان رايگان است اما با دريافت پول از مردان، درآمدزايي دارد و قصد دارد براي اشتراک ماهانه طرحهايي را معرفي کند که از حدود ۳۹۸۰ ين (۳۷ دلار) آغاز مي شوند.

ارزش سهام نت مارکتينگ در پي سيل دستور فروش در بازار توکيو در آستانه ريزش قرار گرفت. اين شرکت که حدود ۷۰ ميليون دلار ارزش بازار دارد در فرست سکشن بازار سهام توکيو سهامش را عرضه کرده است.

حملات باج افزاري ماه جاري پس از اين که هکرها سرويس درماني ايرلند را هدف گرفته و تهديد کردند اطلاعات بيماران را افشا مي کنند و همچنين پس از هک شدن گرداننده بزرگترين شبکه خط لوله سوخت رساني آمريکا، خبرساز شدند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، مطالعات يک واحد شرکت سايبر ايجنت نشان مي دهد بازار دوست يابي آنلاين ژاپن در چهار سال گذشته بيش از دو برابر توسعه پيدا کرده و انتظار مي رود تا سال ۲۰۲۵ حدود ۷۰ درصد در مقايسه با سال ۲۰۲۰ رشد کرده و به ۱۰۶ ميليارد ين برسد.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره