logo
  1. برگزیده
موبایل و بازی

قیمت گلکسی S21 FE فاش شد؛ یک سورپرایز خوشایند!

منبع
گجت نيوز
بروزرسانی
قیمت گلکسی S21 FE فاش شد؛ یک سورپرایز خوشایند!

گجت نيوز/ يک رسانه کره‌اي، قيمت گلکسي اس ۲۱ اف اي – Galaxy S21 FE را کمتر از سامسونگ گلکسي S20 اف اي توصيف کرده است.

به گزارش پايگاه خبري Herald Corp قيمت گلکسي اس ۲۱ اف اي بين ۷۰۰ هزار تا ۸۰۰ هزار وون خواهد بود؛ يعني حدود ۶۳۰ تا ۷۲۰ دلار!

اين در حالي است که سامسونگ گوشي گلکسي اس ۲۰ اف اي را با قيمتي معادل ۸۱۰ دلار در کره جنوبي عرضه کرد. در آمريکا حتي قيمت آن ۶۹۹ دلار بود. بر اساس اين گزارش، گلکسي S21 FE بايد در تمام بازارها ارزان‌تر از مدل قبلي باشد.

البته با توجه به استراتژي جديد سامسونگ در قيمت‌گذاري که با خانواده گلکسي S21 آغاز شد، چنين انتظاري هم مي‌رفت. تازه‌ترين پرچمداران سري S حدود ۲۰۰ دلار ارزان‌تر از مدل‌هاي قبلي هستند و اين موضوع به فروش بيشتر آن‌ها کمک کرد؛ هر چند نه در حدي که دلخواه سامسونگ بود.

پيداست که از لحاظ مالي، پايين آوردن قيمت به کام سامسونگ نيست؛ اما شايد براي شکست دادن رقباي چيني، ناگزير به چنين کاري باشد. به هر حال اگر مدل FE عرضه شود، به يکي از ارزان‌ترين گوشي‌هاي رده بالا تبديل خواهد شد و مي‌تواند در فهرست بهترين‌هاي سال قرار بگيرد.

حتي گفته مي‌شود براي افزايش بيش از پيش آمار فروش، کمپاني کره‌اي قصد دارد گلکسي S21 اف اي را در قامت جانشين گلکسي نوت ۲۰ روانه بازار کند. البته اين فرضيه چندان منطقي به نظر نمي‌رسد؛ چرا که هيچ اشاره‌اي به پشتيباني اين گوشي از قلم ديجيتال S Pen نشده است.

انتظار مي‌رود گلکسي اس ۲۱ اف اي در ماه آگوست معرفي و از اواخر همان ماه وارد بازار شود. در مراسم رونمايي، اين گوشي صحنه را با گلکسي زد فولد ۳ و گلکسي زد فليپ ۳ شريک خواهد بود.

به مشخصات فني هم بپردازيم. وجود صفحه نمايش ۶.۴ اينچي با نرخ نوسازي ۱۲۰ هرتز، تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام، رم ۶/۸ گيگ و حافظه داخلي ۱۲۸/۲۵۶ گيگ در آن دور از ذهن نيست. همچنين مي‌توانيم انتظار باتري ۴۵۰۰ ميلي آمپر ساعتي، دوربين سلفي ۳۲ مگاپيکسلي و سيستم عامل اندرويد ۱۱ را نيز داشته باشيم.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره