logo

گروه بزرگی از گوشی‌های جدید شیائومی لو رفتند

منبع
ترنجي
بروزرسانی

ترنجي/ ظاهراً اتفاقات بزرگي از شيائومي در راه هستند! به تازگي، تعداد ١٣ عدد از گوشي هاي جديد شيائومي، در منابع مختلف لو رفته‌اند. طبق اين اطلاعات لو رفته، مشخصات برخي از آن‌ها نيز لو رفته است. حال، به واسطه اين اطلاعات و جزئيات، مي‌توانيم به نتايج جالبي برسيم.

شيائومي پشتيباني مناسبي از دستگاه‌هاي خود دارد. با اين وجود، معرفي بيش از حد گوشي‌ها، سبب مي‌شود تا رسيدگي به مشکلات آن‌ها سخت‌تر شود. در نهايت، شيائومي گروه MIUI Pioneer را براي اين کار تأسيس کرد.

اکنون به گزارش Gizmochina، ما هم اکنون در اواسط سال ٢٠٢١ ميلادي هستيم. شيائومي در همين سال ميلادي، دستگاه‌هاي زيادي را روانه بازار کرده بود. گويا در نيمه دوم سال جاري ميلادي، اين روند دچار تغيير نخواهد شد. به همين ترتيب، ممکن است شاهد عرضه حداقل ١٣ مدل از گوشي هاي جديد شيائومي در نيمه دوم سال ٢٠٢١ ميلادي باشيم.

گوشي‌هاي شيائومي، به رابط کاربري اختصاصي MIUI مجهز هستند. اگر راستش را بخواهيد، هدف اصلي شيائومي در ابتدا توسعه MIUI بوده است؛ نه گوشي‌هاي هوشمند و ديگر لوازم الکترونيکي! در همين راستا، هنگامي که شيائومي بخواهد گوشي جديدي را وارد عرصه رقابت کند، کدهاي مربوط به آن در سورس کدهاي MIUI ديده مي‌شوند. به هر حال، اين بار ١٣ دستگاه از منابع مختلف مربوط به اين سورس کد‌ها لو رفته‌اند. در کنار اين موضوع، مشخصات برخي از آن‌ها نيز در همين حين انتشار يافته است. در نتيجه، مي‌توانيم کم کم شاهد عرضه اين گوشي‌ها در سري‌هاي مختلف شيائومي يا حتي ديگر زير مجموعه‌هاي اين کمپاني باشيم! اسم رمزهاي لو رفته از گوشي هاي جديد شيائومي، عبارتند از:

– Evergo
– Evergreen
– Zeus
– Cupid
– Psyche
– Pissaro
– PissaroPro
– Cygnus
– Bestla
– Hyacinth

– Divine
– Lepus
– Mercury

همان طور که گفتيم، برخي از مشخصات کليدي چند مدل نيز به همراه آن‌ها رو رفته‌اند. اين مشخصات لو رفته از مدل‌ها، به شرح زير مي‌باشد:

مدل Cyguns:
– رفرش ريت ٩٠ هرتزي نمايشگر
– دوربين اصلي ١٠٨ مگاپيکسلي با سنسور ISOCELL HMX

– دوربين فوق عريض
– دوربين تله فوتو با قابليت زوم ۵ برابري اپتيکال
– وجود احتمالي دوربين سلفي درون نمايشگر

اسم رمز Bestla:
– دوربين اصلي ۶۴ مگاپيکسلي با سنسور ISOCELL GW3

اسم رمز Hyacinth:
– رفرش ريت ١٢٠ هرتزي نمايشگر
– دوربين اصلي ١٠٨ مگاپيکسلي با سنسور ISOCELL HMX

اسم رمز Divine:
– رفرش ريت ٩٠ هرتزي نمايشگر
– دوربين اصلي ۶۴ مگاپيکسلي با سنسور ISOCELL GW3
– دوربين فوق عريض با زاويه ديد ٢ برابر گسترده‌تر نسبت به دوربين اصلي
– دوربين تله فوتو با قابليت زوم ۵ برابري اپتيکال
– احتمال وجود دوربين سلفي درون نمايشگر

اسم رمز Lepus:
– رفرش ريت ٩٠ هرتزي نمايشگر
– دوربين اصلي ۵٠ مگاپيکسلي با سنسور ISOCELL GN3! با توجه به اين شايعه، مي‌توان به رونمايي از نسل جديد سنسور ISOCELL GN2 اميدوار بود؛ آن هم با وضوح مانند دو نسل قبل!
– امکان وجود دوربين سلفي درون نمايشگر

اسم رمز Mercury:
– رفرش ريت ١٢٠ هرتزي نمايشگر
– وضوح ١٢ مگاپيکسلي دوربين اصلي با استفاده از قابليت Pixel Binning
– دوربين تله فوتو با قابليت زوم ۵ برابري اپتيکال

بر اساس اين شايعات، شيائومي قصد دارد تا چندين دستگاه را به دوربين سلفي درون نمايشگر مجهز کند. اما به سبب استفاده از اين فناوري، نمي‌تواند از رفرش ريت بالاتر از ٩٠ هرتز براي نمايشگر استفاده کرد. نکته مهم، اين است که ممکن است برخي از اين دستگاه‌ها، يکسان باشد و فقط اسم رمز آن‌ها به دليل موضوع ري برند فرق داشته باشد. حتي امکان دارد برخي از اين محصولات، تبلت‌هاي پرچمدار شيائومي باشند! در هر صورت، بايد منتظر تأييد رسمي چيني‌ها در مورد محصولات جديد باشيم.

نظر شما در مورد دستگاه‌هاي لو رفته جديد از شيائومي چيست؟ فکر مي‌کنيد کدام يک از اين دستگاه‌ها، جذاب‌تر هستند؟ آيا شيائومي مي‌تواند عملکرد خوبي را در نيمه دوم سال ٢٠٢١ ميلادي از خود نشان دهد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره