نماد آخرین خبر

پورت غیر رسمی Grand Theft Auto: Vice City برای نینتندو سوییچ منتشر شد

منبع
گيم فا
بروزرسانی
پورت غیر رسمی Grand Theft Auto: Vice City برای نینتندو سوییچ منتشر شد

گيم فا/ اگرچه راکستار (Rockstar) قصد ندارد تا عناوين سري بزرگ Grand Theft Auto را بر روي نينتندو سوييچ منتشر کند، اما طرفداران و ماد سازان در تلاش بوده‌اند تا برخي از اين بازي‌ها را به کنسول ترکيبي نينتندو بياورند. پس از انتشار پورت غير رسمي نينتندو سوييچ Grand Theft Auto III در سال گذشته، حالا شاهد عرضه‌ي پورت غير رسمي نينتندو سوييچ يکي از بهترين بازي‌هاي سري يعني Grand Theft Auto Vice City هستيم.

البته همانند پورت نسخه‌ي سوم سري GTA، پورت غير رسمي GTA: Vice City نيز تنها بر روي کنسول‌هاي نينتندو سوييچ ماد شده اجرا مي‌شود. پس اگر به يک کنسول ماد شده و همچنين نسخه‌ي رايانه‌هاي شخصي اين بازي دسترسي داريد، مي‌تواند با دنبال کردن راهنمايي‌هاي ارائه شده در اين صفحه، عنوان GTA: Vice City را بر روي نينتندو سوييچ خود تجربه کنيد.

تيم توسعه‌ي اين پورت، براي عرضه‌ي GTA: Vice City براي نينتندو سوييچ، از مهندسي معکوس بر روي کد‌هاي اصلي بازي‌ استفاده کرده‌ است. جالب است بدانيد که پورت‌هاي قديمي هر دو بازي GTA: Vice City و GTA III توسط تيک-تو (Take-Two) از دسترس خارج شده بودند، اما به نظر مي‌رسد که حالا توسعه‌دهندگان موفق شده‌اند تا با مهندسي معکوس و بدون استفاده از فايل‌هاي بازي، اين عناوين را به صورت غير رسمي در دسترس کاربران نينتندو سوييچ قرار دهند.



اعضاي تيم توسعه‌ پورت غير رسمي GTA: Vice City توضيح داده‌اند که اين عنوان در حال حاضر تنها با نرخ فريم ثابت ۳۰ اجرا شده و باز کردن قفل آن به گليچ و باگ منجر مي‌‌شود. همچنين اين نسخه داراي تنظيمات گرافيکي بازي را نيز در هنگام اجراي اين عنوان تغيير دهيد. در نهايت بايد اشاره کنيم که يکي از مشکلات گزارش شده به تاخير در پخش برخي از صدا‌هاي بازي مانند راديو‌ها و صحنه‌هاي سينمايي مربوط مي‌شود. البته اين مشکل به خاطر سرعت خواندن کارت‌هاي حافظه است.

بازي GTA: Vice City در سال ۲۰۰۲ براي کنسول پلي‌استيشن ۲ منتشر شد و سپس در دسترس کاربران ايکس‌باکس، رايانه‌هاي شخصي و موبايل‌هاي هوشمند نيز قرار گرفت.

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره