نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ در نسخه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری رسماً معرفی شد

منبع
ديجياتو
بروزرسانی
ساعت هوشمند پیکسل واچ ۳ در نسخه‌های ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری رسماً معرفی شد

دیجیاتو/ پیکسل واچ ۳ حالا از نمایشگر بزرگ‌تر و پیشرفته‌تری بهره می‌برد.

گوگل در رویداد بزرگ رونمایی از محصولات جدیدش یعنی #MadeByGoogle از محصولات مختلفی رونمایی کرد که البته ساعت هوشمند جدید این برند نیز جزوی از رویداد بود. نسل سوم پیکسل واچ توسط اهالی مانتین ویو در دو نسخه ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری رونمایی شده و برچسب قیمتی پایه ۳۴۹ دلاری را با خود یدک می‌کشد.

مشخصات فنی و ویژگی‌های گوگل پیکسل واچ ۳

براساس اطلاعات رسمی منتشر شده، طراحی پیکسل واچ جدید حالا مدرن‌تر شده و ازطرفی ابعاد آن افزایش یافته تا حالا محتوا با گستردگی بیشتری روی صفحه‌نمایش آن دیده شود. بدنه ساعت هوشمند تازه‌نفس گوگل از آلومینیوم ۱۰۰ درصد بازیافتی ساخته شده و همچنین شیشه نمایشگر توسط گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

اهالی مانتین ویو در پیکسل واچ ۳ نمایشگری پیشرفته‌تر و باکیفیت‌تر را به‌کار گرفته‌اند؛ به‌طوری که بیشینه روشنایی در این نسل تا ۲ برابر افزایش یافته و به ۲۰۰۰ نیت رسیده تا در شرایط نوری شدید نیز امکان تماشای راحت محتوا را داشته باشید. کمینه روشنایی ۱ نیت، نرخ تازه‌سازی تصویر متغیر ۱ تا ۶۰ هرتزی و تراکم پیکسلی ۳۲۰ پیکسل بر اینچ از سایر مشخصات این گجت پوشیدنی هستند.

دو مدل ۴۱ و ۴۵ میلی‌متری نسل جدید پیکسل واچ از باتری‌های ۳۰۶ و ۴۲۰ میلی‌آمپرساعتی قدرت می‌گیرند که با روشن بودن حالت AOD، شارژدهی آن‌ها به یک روز کامل خواهد رسید. مشخصات سخت‌افزاری این گجت پوشیدنی را نیز چیپست کوالکام SW5100، دو گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی تشکیل داده‌اند.

در بخش ویژگی‌های پایش سلامتی و ورزشی نیز پیکسل واچ ۳ با جدیدترین پیشرفت‌ها و فناوری‌های گوگل همگام شده است. به‌عنوان مثال حین انجام ورزشی مانند دویدن، اطلاعات مهم با دقت روی نمایشگر نمایش داده می‌شوند و علاوه‌بر آن، با استفاده از بازخوردهای لمسی مخصوص، دستیابی به اهداف ورزشی مانند طی مسیر مشخص یا رسیدن به مقصد به‌اطلاع کاربر می‌رسند. همچنین قابلیت پایش خواب در این نسل پیشرفته شده و ساعت گوگل به‌شما توصیه می‌کند که چه زمانی بخوابید.

قیمت پیکسل واچ ۳

نسخه ۴۱ میلی‌متری این ساعت هوشمند در نسخه‌های وای‌فای و سلولار به‌ترتیب با قیمت‌های ۳۴۹ و ۴۴۹ دلاری عرضه می‌شود. همچنین برچسب قیمتی مدل ۴۵ میلی‌متری برای این نسخه‌ها به ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار می‌رسد. رنگ‌بندی هر دو مدل یکسان است؛ اما مدل ۴۱ میلی‌متری در رنگ‌بندی صورتی هم عرضه می‌شود.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر