نماد آخرین خبر

ویژگی‌های کلیدی رابط کاربری MIUI 13 شیائومی لو رفت

منبع
مجله ديجي کالا
بروزرسانی
ویژگی‌های کلیدی رابط کاربری MIUI 13 شیائومی لو رفت

مجله ديجي کالا/ رابط کاربري MIUI شيائومي در ابتدا تا حد زيادي شبيه به iOS بود اما طي اين سال‌ها به طور قابل توجهي پيشرفت کرده و حالا ميليون‌ها کاربر در سرتاسر جهان طرفدار پروپاقرص اين رابط کاربري هستند. در رابطه با MIUI 13 گزارش‌هاي پرداکنده‌اي منتشر شده ولي حالا يکي از افشاگران تعدادي از ويژگي‌هاي کليدي آن فاش کرده است.

يکي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي جديد memory fusion technology نام دارد که ظاهرا عملکرد آن مشابه رم مجازي گوشي‌هاي ويوو و اوپو است. به نظر مي‌رسد اين مشخصه مي‌تواند بخشي از حافظه‌ي داخلي را به حافظه‌ي رم مجازي تبديل کند تا در مواقع موردنياز منجر به بهبود عملکرد گوشي شود. در همين زمينه مي‌توانيم به گزارشي در مورد راهيابي اين مشخصه به گوشي‌هاي شيائومي اشاره کنيم که حدود ۲ ماه قبل منتشر شد.

از ديگر ويژگي‌هاي فاش شده مي‌توانيم به امکان اجراي بازي‌ها در پنچره‌هاي شناور اشاره کنيم. در حال حاضر اپليکيشن‌ها در گوشي‌هاي شيائومي مي‌توانند از پنجره‌هاي شناور استفاده کنند اما اين مشخصه هنوز براي بازي‌ها عملي نشده است. همچنين اين افشاگر مدعي شده که جديدترين نسخه‌ي MIUI همراه با سيستم رندرينگ جديد، آيکون‌هاي تازه‌نفس و انيميشن‌ها و صداهاي تازه ارائه خواهد شد.

هنوز گزارش موثقي در مورد تاريخ معرفي MIUI 13 منتشر نشده ولي اميدواريم شيائومي اين آپديت را به صورت بهينه و بدون مشکل براي گوشي‌هاي موردنظر خود ارائه کنيم. روي هم رفته در حال حاضر يکي از مهم‌ترين مشکلات رابط کاربري MIUI به ناسازگاري آن بين گوشي‌هاي مختلف شيائومي و برندهاي زيرمجموعه‌ي اين شرکت برمي‌گردد.

از رابط کاربري MIUI 13 شيائومي چه انتظاراتي داريد؟

در کانال آي‌تي و ™CanaleIT هم کلي عکس و ويدئوي دسته اول و جذاب داريم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره