نماد آخرین خبر

تعطیلی همیشگی دفاتر نینتندو در تورنتو و کالیفرنیا

منبع
زومجي
بروزرسانی
تعطیلی همیشگی دفاتر نینتندو در تورنتو و کالیفرنیا

زومجی/ شرکت نینتندو به‌صورت رسمی اعلام کرد که یک دفتر کاری خود در ایالت کالیفرنیا آمریکا و یک دفتر کاری در شهر تورنتو کانادا را برای همیشه تعطیل کرده است.
 
در تاریخ ۲۹ اکتبر (۷ آبان) به‌صورت رسمی دفاتر نینتندو در کالیفرنیا آمریکا و تورنتو کانادا تعطیل شدند. دفتر کاری کالیفرنیا که در شهر ردوود قرار داشت، حدودا ۱۰۰ کارمند داشته است. این مکان کاری سال‌ها به‌عنوان یکی از دفاتر کلیدی نینتندو در آمریکا شمالی شناخته می‌شد و نقش قابل توجهی در مدیریت دپارتمان‌های مالی و تبلیغاتی شرکت داشت.

همچنین تیم‌های پشتیبانی‌کننده از خرده‌فروشی‌ها هم در دفتر کالیفرنیا حضور داشتند. حالا تمامی مسئولیت‌های نام‌برده به دفاتر نینتندو در شهر ردموند ایالت واشنگتن سپرده می‌شوند.

نینتندو می‌خواهد کسب‌وکار خود در آمریکای شمالی را با تمرکز بیشتر روی دفاتر کاری مشخص جلو ببرد. پس از این به بعد دفاتر اصلی آمریکا همگی در شهر ردموند ایالت واشنگتن و دفاتر اصلی کانادا همگی در شهر ونکوور استان بریتیش کلمبیا قرار دارند.

انتظار می‌رود که بسیاری از کارمندهای دفاتر تعطیل‌شده به دفاتر اصلی منتقل شوند اما منابع رسانه‌ی کوتاکو ادعا می‌کنند که کارمندها از شرایط به‌وجود آمده ناراضی هستند.

در همین حین برخی از مقام‌های بالای تیم آمریکا نینتندو هم به افراد تازه‌ای داده می‌شوند. نیک چاوز، نایب رئیس ارشد فروش و تبلیغات از شرکت نینتندو جدا شد. دیون پیچرد، نائب رئیس اجرایی بخش «امور تجاری و ارتباط با ناشرها» فعلا به‌صورت موقت وظایف سابق چاوز را هم انجام می‌دهد. او حالا باید متمرکز روی برنامه‌ریزی‌های مالی و پیاده‌سازی آن برنامه‌ها باشد و همزمان روی تبلیغات و ارتباطات کاری در سرتاسر آمریکا و کانادا هم نظارت کند.

با این تغییرات عملا در کل آمریکای شمالی (کشور ایالات متحده‌ی آمریکا و کشور کانادا) نینتندو فقط چند دفتر دارد و فاصله فاصله‌ی بین دورترین دفاتر از یکدیگر نهایتا در حد سه ساعت رانندگی است. همچنین از حالا به بعد تمامی کارمندهای دفاتر آمریکایی و کانادایی شرکت Nintendo در منطقه‌ی زمانی یکسان کار می‌کنند.

نینتندو دو ساختمان کاری مهم دیگر هم در آمریکا دارد؛ فروشگاه بزرگ شهر نیویورک و استودیو بازی‌سازی Retro در شهر آستین از ایالت تگزاس. شرکت Retro Studios اکنون مشغول ساخت بازی Metroid Prime 4 است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم