نماد آخرین خبر

تصاویر جدیدی از گوشی POCO X4 Pro 5G منتشر شد

منبع
شهر سخت افزار
بروزرسانی
تصاویر جدیدی از گوشی POCO X4 Pro 5G منتشر شد

شهر سخت افزار/ حتمالاً مطلع هستید که شرکت شیائومی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک عضو جدید خانواده‌ی پوکو را با نام POCO X4 Pro 5G رونمایی کند. امروز تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شد که رنگ‌بندی و طراحی آن را به نمایش می‌گذارد.

با توجه به اطلاعات افشا شده انتظار می‌رود گوشی POCO X4 Pro 5G هر چه زودتر و در چند روز آینده معرفی شود. اگر به خاطر داشته باشید چند روز پیش اولین تصاویر واقعی از این گوشی افشا شد و امروز نیز وب‌سایت PassionateGeekz رندرهای جدیدی از POCO X4 Pro 5G را منتشر کرد.

بر اساس تصاویر جدید منتشر شده، گوشی ارزان قیمت و قدرتمند POCO X4 Pro 5G در سه رنگ Poco Yellow، Laser Blue و Laser Black تولید می‌شود که بخش پشتی آن‌ها به یک طراحی خاص با رنگ سفید آراسته شده است. افزون بر این، لوگوی POCO را روی ماژول دوربین این گوشی و عبارت 5G را نیز در بخش پایینی آن مشاهده می‌کنیم.

طبق افشاگری‌های پیشین این گوشی از یک ترکیب دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی Samsung HM2 بهره می‌برد. البته گفته می‌شود این دوربین فقط در نسخه‌ی گلوبال گوشی موجود خواهد بود و نسخه‌ی هندی آن از یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دو دوربین دیگر نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی اولتراواید و یک حسگر ماکروی 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌شوند.

گوشی POCO X4 Pro 5G دارای یک نمایشگر 6.7 اینچی امولد (AMOLED) با نرخ نوسازی 120 هرتز بوده که سنسور 16 مگاپیکسلی سلفی گوشی را در طراحی حفره‌ای خود قرار داده است. به گفته‌ی افشاگران قلب تپنده‌ی گوشی پوکو ایکس 4 پرو چیپست Snapdragon 695 کوالکام است که در کنار 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و 128 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2 سخت افزار اصلی محصول جدید خانواده پوکو را تشکیل می‌دهد.

از دیگر مشخصات افشا شده از گوشی POCO X4 Pro 5G هم می‌توان به رابط کاربری MIUI 13 بر پایه سیستم عامل اندروید 11، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع 65 واتی آن اشاره کرد.

نظر شما در مورد گوشی POCO X4 Pro 5G شیائومی چیست؟ شما چه قیمتی را برای این محصول اقتصادی پیش‌بینی می‌کنید؟

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره