نماد آخرین خبر

معرفی بازی The Alters از سوی سازندگان Frostpunk با پخش یک تریلر

منبع
زومجي
بروزرسانی

زومجی/ اخیرا استودیوی ۱۱ بیت با پخش یک تریلر، بازی علمی تخیلی The Alters را برای انتشار روی پلتفرم پی سی معرفی کرد.
 
بازی بعدی 11bit studios کمی متفاوت به نظر می‌رسد، اما کاملا با فلسفه‌ی کاری این استودیو همخوانی دارد. The Alters یک داستان علمی-تخیلی و کلاسیک با محوریت Jan Dolski روایت خواهد کرد که ماموریتی خطرناک را بر عهده می‌گیرد. در جریان این ماموریت سفینه‌ی فضایی او سقوط می‌کند و تنها بازمانده‌ی این حادثه خواهد بود. در نهایت Jan مجبور می‌شود برای پیدا کردن راه برگشت به خانه وارد یک ماجراجویی در سیاره‌ای بیگانه شود.

برای انجام این کار، او باید Alterها یعنی کلون‌های خود را با استفاده از عنصری به نام رپیدیوم بسازد. هر Alter می‌تواند مهارت‌ها و ویژگی‌های شخصیتی متفاوتی داشته باشد و که برای بقای بازیکنان و رسیدن به هدف که فرار از این سیاره بیگانه است، ضروری خواهند بود. با توجه به تریلر معرفی، بازی The Alters در داستان خود از عناصر رمزآلود به همراه وحشت روان‌شناختی استفاده می‌کند.

به طور کلی، استودیوی ۱۱ بیت به دنبال توسعه‌ی یک گیم‌پلی سیستمیک و غیرخطی است که در آن بازیکنان تجربه و داستان‌های خاص خود را ایجاد می‌کنند. درست به مانند بازی‌های قبلی این توسعه‌دهنده یعنی This War of Mine و Frostpunk، استودیوی ۱۱ بیت قصد دارد بازیکنان پس از اتمام بازی تا مدت‌ها به وقایع آن فکر کنند. بازی The Alters برای عرضه روی پلتفرم پی سی تایید شده است اما هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با ما در میان بگذارید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره