نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موبایل و بازی

برنامه/ پیام رسانی ایمن و کاربردی

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
برنامه/ پیام رسانی ایمن و کاربردی

آخرین خبر/ مسنجر اسکایپ Skype را حتما میشناسید، محبوبترین برنامه تماس اینترنتی در سرتاسر جهان، برنامه ای که برای اکثر پلتفرم ها ارایه شده و بیش از 500 میلیون کاربر دارد. Skype از مشهورترین سرویس‌های تماس تصویری است که به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از اینترنت با کسی که از سرویس برنامه اسکایپ استفاده می‌کند تماس‌تصویری داشته باشید. این سرویس بر روی رایانه، آیفون و سایر مدل ها قابل استفاده است.همچنین مایکروسافت درنسخه جدید قابلیت استفاده نرم افزار را به حالت لنداسکیپ می دهد و شما میتوانید در تبلت خود بهترین تصویر را داشته باشید و همانگونه که مایکروسافت خبر ادغام لایو مسنجر خود و اسکایپ را داده است و سرویس لایو مسنجر خود را از دور خارج کرده است در نسخه جدید امکان ورود با اکانت مایکروسافت را نیز به کاربران می دهد.
نسخه جدید برنامه اسکایپ، دنیا را در حال صحبت کردن نگه می دارد. با یک پیام فوری، تماس صوتی یا تصویری «سلام» بگویید - همه به صورت رایگان*.

از مسنجر اسکایپ Skype برای ارسال پیامک به تلفن های همراه در سراسر جهان استفاده کنید و با SMS Connect هم اکنون می توانید مستقیماً از رایانه خود پیام های SMS تلفن خود را بخوانید و به آنها پاسخ دهید. اتصال SMS به تدریج منتشر می شود.

نقد و بررسی برنامه اسکایپ:


اسکایپ یک برنامه ارتباط صوتی و تصویری محبوب برای دستگاه های تلفن همراه و رایانه های رومیزی است. اپلیکیشن اندروید اسکایپ امکان برقراری تماس صوتی و تصویری، ارسال پیام فوری، اشتراک گذاری فایل ها و شرکت در چت های گروهی با دوستان، خانواده و همکاران را در اختیار کاربران قرار می دهد.

برخی از ویژگی های قابل توجه برنامه اسکایپ اندروید عبارتند از:

تماس های صوتی و تصویری با کیفیت بالا: این برنامه تماس های صوتی و تصویری با کیفیت بالا را با کیفیت صوتی و تصویری واضح ارائه می دهد. کاربران همچنین می‌توانند از دوربین‌های جلو و عقب دستگاه خود برای برقراری تماس ویدیویی استفاده کنند.

پیام‌رسانی فوری: کاربران می‌توانند پیام‌های فوری را به مخاطبین فردی ارسال کنند یا در چت‌های گروهی با چند شرکت‌کننده شرکت کنند. این برنامه همچنین از ارسال عکس، فیلم و فایل پشتیبانی می کند.

اشتراک‌گذاری صفحه: کاربران می‌توانند صفحه‌های خود را در حین تماس به اشتراک بگذارند، که می‌تواند برای ارائه یا همکاری مفید باشد.

پشتیبانی از چند دستگاه: اسکایپ به کاربران اجازه می دهد تا به حساب و مخاطبین خود در چندین دستگاه از جمله تلفن های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها و دسکتاپ ها دسترسی داشته باشند.

تماس های ویدیویی گروهی: کاربران می توانند در تماس های ویدیویی گروهی با حداکثر 50 شرکت کننده شرکت کنند.

ضبط تماس: این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا تماس ها را برای مراجعه بعدی ضبط کنند.

ادغام با سایر محصولات مایکروسافت: اسکایپ با سایر محصولات مایکروسافت مانند Microsoft Teams، Microsoft Office و Microsoft Outlook یکپارچه می شود.

به طور کلی، برنامه اسکایپ برای اندروید یک پلتفرم قابل اعتماد و کاربر پسند برای ارتباط صوتی و تصویری را در اختیار کاربران قرار می دهد. با ویژگی ها و عملکردهای فراوانی که دارد، ابزار مفیدی برای برقراری ارتباط با دوستان، خانواده و همکاران است.

ویژگی های برنامه اسکایپ Skype

• تماس های ویدیویی - فقط صدای تشویق را نشنوید، آنها را ببینید! با 1 یا 24 نفر از دوستان و خانواده خود در یک تماس ویدیویی HD همراه شوید. وقتی به آنها می گویید ما نامزدیم!!! به لبخندها و گریه های همه نگاه کنید :)
• چت – فوراً به افراد دسترسی پیدا کنید. برای دوستان خود پیام بفرستید، توجه کسی را با ذکر @ جلب کنید، یا یک چت گروهی برای برنامه ریزی برای دیدار خانوادگی ایجاد کنید.
• اتصال SMS - پیام های SMS تلفن خود را در Skype در رایانه شخصی یا مک خود بخوانید و به آنها پاسخ دهید.
• اشتراک گذاری – برای خانواده و دوستان خود عکس ها و فیلم ها را ارسال کنید. عکس ها و ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده را در دوربین خود ذخیره کنید. صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارید تا با دوستان خود برنامه سفر داشته باشید یا طرح هایی را به تیم خود ارائه دهید.
• تماس های صوتی - از قرارگرفتن روبروی دوربین خجالت می کشید؟ در اسکایپ با هر کسی در جهان تماس صوتی برقرار کنید. همچنین می توانید با تلفن های ثابت و تلفن همراه با نرخ های پایین تماس بگیرید.
• خود را بیان کنید - با شکلک ها به مکالمات زنده کنید، روی + در چت کلیک کنید تا یک Giphy یا تصاویری از وب ارسال کنید، و تصاویر را با کلمات، خطوط و موارد دیگر حاشیه نویسی کنید.

با دانلود برنامه اسکایپ مسنجر به جدیدترین و جالب‌ترین ویژگی‌های ما دسترسی اولیه خواهید داشت. البته، در حالی که در حال تفریح ​​هستید، بدانید که این برنامه در حال پیشرفت است. امیدواریم با افزودن پیشرفت‌ها و ویژگی‌های جدید به Skype، بازخورد حیاتی شما را دریافت کنیم. به سادگی روی نماد قلب در صفحه اصلی کلیک کنید و می توانید نظرات خود را برای تیم ما ارسال کنید و به ما در شکل گیری آینده اسکایپ کمک کنید.

اسکایپ در گوشی ها، تبلت ها، رایانه های شخصی و مک در دسترس است.

*تماس اسکایپ به اسکایپ رایگان است. هزینه داده های اپراتور ممکن است اعمال شود. توصیه می کنیم از طرح داده نامحدود یا اتصال WiFi استفاده کنید.

برخی از قابلیت های نرم افزار Skype:

پیدا کردن سریع دوستان و آشنایانی که از اسکایپ استفاده میکنند
چت و تماس رایگان
امکان به اشتراک گذاری عکس
ویدیوچت
پشتیبانی از 3G و WiFi

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.

نسخه اندروید مورد نیاز: 6.0 و بالاتر
حجم: 50 مگابایت

لینک دانلود برای اندروید و آی او اس

برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره