logo

تداوم حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه همزمان با «عید قربان» 

منبع
ايرنا
بروزرسانی

ایرنا/منابع خبری امروز (یکشنبه) در دویست و پنجاه و چهارمین روز جنگ علیه نوار غزه و در روز عید قربان، از تداوم حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به بخش‌های مختلف این منطقه و شهادت چند فلسطینی دیگر خبر دادند.

به گزارش فلسطین الیوم، حملات رژیم صهیونیستی امروز علی رغم فرارسیدن عید سعید قربان به مناطق مختلف نوار غزه ادامه یافت و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دقایقی پیش خانه‌ای را در اردوگاه «البریج» در مرکز نوار غزه بمباران کردند.
بر پایه این گزارش، در این جنایت جدید دست‌کم هفت نفر شهید و چند تن مجروح شدند.
ارتش رژیم اشغالگر همچنین چند خانه را در منطقه «المغراقه» در مرکز نوار غزه بمباران کرد.
در بمباران اشغالگران که منطقه «المواصی» شمال رفح در جنوب نوار غزه را هدف قرار داد، چند فلسطینی شهید شدند.

بمب افکن‌های رژیم صهیونیستی همچنین تجمعی از شهروندان فلسطینی را در محله «الشجاعیه» در شرق شهر غزه بمباران کردند که منجر به شهادت چند شهروند فلسطینی و زخمی شدن تعدادی دیگر شد.
به گزارش ایرنا، با گذشت بیش از هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.
رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.
رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از بیش از هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره