نماد آخرین خبر

آخرین آمار قربانیان جنگ غزه

منبع
ايسنا
بروزرسانی
آخرین آمار قربانیان جنگ غزه

ایسنا/ در دویست و شصت و نهمین روز از حملات مرگبار و ویرانگر رژیم صهیونیستی، وزارت بهداشت غزه آمار جدید قربانیان جنگ غزه را اعلام کرد.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز -دوشنبه- در بیانیه‌ای اعلام کرد ارتش رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته ۲ جنایت جدید در نوار غزه مرتکب شد که ۲۳ شهید و ۹۱ زخمی بر جای گذاشت.

طبق گفته این وزارتخانه، با این حساب تعداد کل شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته تا امروز به ۳۷ هزار و ۹۰۰ تن و شمار زخمی‌های این حملات به ۸۷ هزار و ۶۰ تن رسیده است.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شده و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورده است.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت، ساکنان نوار غزه به‌ویژه ۲ استان غزه و استان شمالی در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره