نماد آخرین خبر

عدم وجود استاندارد مواد غذایی و خوراکی مصداق تهدید علیه بهداشت عمومی است

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
عدم وجود استاندارد مواد غذایی و خوراکی مصداق تهدید علیه بهداشت عمومی است
صدا و سیما/

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی ،روز دوشنبه یازدهم تیرماه دکتر مهدی شعبانی مدیر امور حقوقی و امور مجلس سازمان ملی استاندارد کشور با همراهی موسی پور مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی با حضور در دفتر رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با وی دیدار و ضمن تبریک هفته قوه قضائیه با او گفتگو کردند.

دکترناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان در این دیدار به جایگاه و اهمیت استاندارد اشاره و گفت: در بسیاری از موارد استاندارد بودن کالا‌ها و لوازم مورد استفاده شهروندان حیاتی و بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود، در خصوص مواد غذایی و خوراکی که مستقیماً با سلامت مردم سروکار دارد باید با جدیت و قاطعیت موضوع استاندارد پیگیری و به هیچ وجه قصور یا مماشاتی صورت نگیرد، چرا که در واقع به خطر انداختن جان مردم است.

عتباتی تاکید کرد، دستگاه قضایی استان عدم وجود استاندارد در موادغذایی، خوراکی و دارویی را از باب تهدید علیه بهداشت عمومی تحت نظارت و رصد دارد و در این خصوص با متخلفین برخورد‌های بازدارنده و قاطع را معمول می‌کند.

عتباتی از تخصیص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های استاندارد خبر داد و گفت: به لحاظ اهمیت موضوع و پیگیری اداره استاندارد در بین شعب محاکم و دادسرا در کل استان شعبی ویژه برای رسیدگی به تخلفات و جرایم مرتبط با استاندارد تخصیص داده می‌شود.

دکتر مهدی شعبانی مدیر امور حقوقی و امور مجلس سازمان ملی استاندارد کشور هم ضمن تبریک هفته قوه قضائیه از تلاش‌ها و عملکرد دستگاه قضایی استان تشکر نمود و گفت: اطلاعات و اخبار واصله حاکی از اقدامات ارزشمند دادگستری استان در خصوص استاندارد هست و اشرافیت کامل رئیس کل دادگستری استان هم نوید حمایت قاطع دستگاه قضایی استان از مجموعه استاندارد دارد.

شعبانی از رئیس کل دادگستری استان خواست تا حمایت‌های دستگاه قضایی استان را از مجموعه استاندارد استان مضاعف و برخورد‌های قاطع و سخت گیرانه را با متخلفین معمول نمایند.

آخرین خبر آذربایجان غربی در اینستاگرام :
https://instagram.com/wazerbaijan_today
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر