نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

سید حسن نصرالله: نابودی اسرائیل به دست نسل حاضر در غزه رقم خواهد خورد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سید حسن نصرالله: نابودی اسرائیل به دست نسل حاضر در غزه رقم خواهد خورد

ایرنا/ سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان سه‌شنبه شب در سخنانی گفت که نابودی رژیم صهیونیستی ان شاء الله به دست نسل حاضر در غزه و جبهه‌های پشتیبان رقم خواهد خورد.

به گزارش ایرنا از تارنمای العهد، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی در شب عاشورای حسینی گفت که از آنچه در سلطان نشین عمان رخ داد (شهادت جمعی از عزاداران حسینی در پی تیراندازی در مراسم عزاداری حسینی در مسقط) ابراز تاسف می‌کنیم و آن را تسلیت می‌گوئیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: یکی از برکات طوفان الاقصی و همبستگی جبهه‌های پشتیبانی با یکدیگر به ویژه در لبنان، عراق و یمن این است که تحریکات فرقه‌ای که آمریکا سال‌ها روی آن کار کرده، به کمترین حد خود رسیده است.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: انتظار می‌رود پس از پیروزی در نبرد طوفان الاقصی، تحریکات فرقه‌ای برای مصادره یکی از نتایج مبارک این عملیات که اتحاد و وحدت مسلمانان در مقابل خطری که (رژیم) اسرائیل و پروژه صهیونیستی است، بازگردد.

سید حسن نصرالله اضافه کرد: آنچه از سال ۱۹۴۸ در منطقه ما رخ داده، فساد بزرگی است و دشمن صهیونیستی با حمایت غرب، همه اعراب را تحقیر می‌کند.

وی همچنین گفت: دانشمندان و کارشناسان دشمن برآورد می‌کنند که ۷۰ یا ۸۰ سال پس از تأسیس این رژیم، نابودی آن اتفاق می‌افتد و داده‌های طبیعی، تاریخی و اجتماعی آنها حاکی از آن است که این رژیم اکنون به مرحله حساسی رسیده است.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: خداوند به دست کسانی که معتقدند (رژیم) اسرائیل غده سرطانی است و باید ریشه کن شود، این رژیم را مورد عقاب قرار خواهد داد.

سید حسن نصرالله اضافه کرد: ان شاءالله نابودی (رژیم) اسرائیل به دست این نسل حاضر در غزه و جبهه‌های پشتیبان رقم خواهد خورد و اگر مرزها به روی آنها باز می‌شد، می‌بینیم که آنها به وظیفه خود در حمایت از غزه عمل می‌کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره