نماد آخرین خبر

حمله موشکی حزب الله لبنان به تعدادی از شهرک‌های رژیم صهیونیستی

منبع
ايرنا
بروزرسانی
حمله موشکی حزب الله لبنان به تعدادی از شهرک‌های رژیم صهیونیستی
ایرنا/

به گزارش ایرنا از المنار، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که در واکنش به حمله هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان که منجر به شهادت سه غیرنظامی شد، شهرک‌های کفرحوشن، اورهگنوز، باریوحای، کابری و میرون را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار داده است.

این در حالی است که منابع عبری زبان اعلام کردند که حزب الله لبنان در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

ساعاتی پیش روزنامه عبری زبان معاریو گزارش داد که ۳۵ تا ۴۰ موشک از جنوب لبنان به شهرک کریات شمونا و مناطقی دیگر در منطقه الجلیل شلیک شده است.

از سوی دیگر برخی از رسانه‌ها از آتش‌سوزی در اطراف پایگاه رامیم در غرب کریات شمونا در پی حمله موشکی به این منطقه خبر دادند.

به گزارش ایرنا ، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربرها و خودروهای زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته است و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar