نماد آخرین خبر

سخنگوی گروهان‌های قدس: آزادی اسرا در راس اولویت‌های ما است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سخنگوی گروهان‌های قدس: آزادی اسرا در راس اولویت‌های ما است
ایرنا/

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، ابو حمزه گفت: جنگ تا هر زمان که ادامه داشته باشد ما همچنان بر این عهد خود که مرد جنگ هستیم، ایستاده‌ایم.

وی افزود: توطئه‌های دشمن در رفح، محله الشابوره، یبنا و تل السلطان که بمب‌های مقاومت تانک‌های متجاوزان را منهدم می‌کند، ضعیف است و راه به جایی نمی‌برد.

سخنگوی گروهان‌های قدس با بیان اینکه مقاومت در همه مناطق نوار غزه حضوری فعال دارد، اضافه کرد: دشمن برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های میدانی خود در نوار غزه غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهد.

ابوحمزه در ادامه گفت: ما همچنین گروهی از نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در شجاعیه از فاصله صفر از پای درآوردیم و نفربرها و نیروهای جیره‌خوار دشمن را در هم شکستیم و آنها در برابر مبارزان استوار ما پا به فرار گذاشته یا کشته و مجروح شدند.

وی در ادامه با تاکید براینکه دشمن صهیونیستی به شکل بی‌سابقه‌ای حقوق اسرای فلسطینی در زندان‌ها را نقض می‌کند، افزود: شکنجه و آزار و اذیت اسرای فلسطینی بیانگر وحشیگری و ظلم و جنایات سیستماتیک دشمن است.

سخنگوی گروهان‌های قدس همچنین با بیان اینکه آزادی اسرای فلسطینی در راس اولویت‌های مقاومت است و اسرا به کوری چشم دشمن دیر یا زود آزاد خواهند شد، تاکید کرد ما به جنگ و مبارزه تا بیرون راندن اشغالگران اسرائیلی ادامه می‌دهیم.

به گزارش ایرنا ، پس از گذشت بیش از ۹ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، این جنگ که با ۲ هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar
اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره