نماد آخرین خبر

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار استعفای رییس سرویس مخفی این کشور شد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار استعفای رییس سرویس مخفی این کشور شد
ایرنا/

به گزارش چهارشنبه شب ایرنا از "ان بی سی نیوز", وی به شبکه فاکس نیوز گفت: من خواهان استعفای کیمبرلی چیتل، رئیس سرویس مخفی هستم. این اتفاق غیر قابل توجیه است. توضیح او به رسانه ها مبنی بر اینکه شیب روی سقف نگرانی ایمنی ایجاد نکرده, این نقض امنیت را پاک نمی کند. چیتل نشان داده است که اولویت های مدنظر او چیست."

یک مقام ارشد اف بی آی که خواست نامش فاش نشود پیش تر با بیان اینکه هنوز هیچ نشانه‌ای که نشان دهد ضارب ترامپ بخشی از یک طرح بزرگ‌تر بوده است وجود ندارد، گفت: همچنین هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه توماس متیو کروکس با سازمان‌های تروریستی داخلی یا خارجی ارتباط داشته یا از طرف یک دولت خارجی اقدام به سوء قصد کرده است، وجود ندارد.

به گزارش ایرنا , همچنین یکی از مقام‌های ارشد پلیس فدرال آمریکا (FBI) که خواست نامش فاش نشود نیز پیش تر اعلام کرد: در حال حاضر به عقیده ما توماس متیو کروکس عامل سوء قصد به جان دونالد ترامپ به تنهایی عمل کرده و ترور رئیس جمهور سابق آمریکا یک اقدام خودسرانه بوده است.

ترامپ بامداد یکشنبه در شهر باتلر ایالت پنسیلوانیا در حالی که در مورد موضوع مهاجرت سخنرانی می‌کرد، هدف گلوله قرار گرفت.

در این حادثه، ترامپ زخمی شد و فرد ضارب و یکی از شرکت‌کنندگان در تجمع کشته شدند. همچنین دو نفر دیگر از حاضران در این گردهمایی نیز زخمی شده‌اند.

ترامپ پس از آنکه در بیمارستان تحت مداوا قرار گرفت، در بیانیه‌ای گفت: یک گلوله به من اصابت کرد که قسمت بالای گوشم را سوراخ کرد.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: در آمریکا هیچ جایی برای چنین خشونتی وجود ندارد. ما باید به عنوان یک ملت متحد شده و آن را محکوم کنیم.

https://www.nbcnews.com/politics/2024-election/live-blog/-trump-vance-rnc-republican-convention-live-updates-rcna161241

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar