نماد آخرین خبر

الجزایر حمله داعش به عزاداران حسینی در عمان را محکوم کرد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
الجزایر حمله داعش به عزاداران حسینی در عمان را محکوم کرد
ایرنا/

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای روزنامه «البلاد» چاپ الجزیره، در بیانیه وزارت امورخارجه الجزایر آمده که اینکشور همبستگی کامل خود را با کشور برادر عمان اعلام کرده و خالصانه به خانواده قربانیان تسلیت گفته و برای مجروحان این حادثه شفای عاجل را مسألت می کند.

در این بیانیه آمده است: الجزایر بار دیگر آمادگی کامل خود را برای همکاری در راستای تلاش بین المللی در مقابله با تروریسم که در تعارض با همه ارزش های انسانی و اخلاقی است، اعلام می کند.

خبرگزاری رویترز بامداد اعلام کرد که گروه تروریستی داعش مسؤولیت حمله تروریستی به موکب عزاداران حسینی در یکی از شهرستان‌های استان مسقط در سلطان نشین عمان را بر عهده گرفته است.

به گزارش ایرنا ، برخی رسانه های دیگر نیز گزارش دادند که خبرگزاری اعماق وابسته به گروه تروریستی داعش فیلمی را منتشر و اعلام کرد که این فیلم متعلق به لحظه تیراندازی به عزاداران در مسقط است.

موکب عزاداران حسینی در مسقط عمان دوشنبه شب هدف حمله مسلحانه تروریستی قرار گرفت و شماری شهید و مجروح شدند.

رسانه‌های خبری از تیراندازی به موکب عزاداران حسینی در اطراف مسجد امام علی (ع) واقع در منطقه الوادی الکبیر در مسقط عمان خبر داده بودند.

پلیس مسقط با انتشار بیانیه‌ای با تائید این حمله مسلحانه اعلام کرد که در جریان تیراندازی به عزاداران حسینی ۶ نفر کشته و ۲۸ تن دیگر زخمی شدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar