نماد آخرین خبر

مقام یمنی: تاخیر در تنبیه متجاوز، در قاموس ملت یمن جایی ندارد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مقام یمنی: تاخیر در تنبیه متجاوز، در قاموس ملت یمن جایی ندارد

ایرنا/ عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن امروز یکشنبه در واکنش به حمله اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده یمن گفت: تاخیر در تنبیه متجاوز، در قاموس ملت یمن جایی ندارد و پاسخ ما به حماقت تاریخی رژیم صهیونیستی، حتمی و دردناک خواهد بود.

«حزام الاسد» در گفت و گو با خبرنگار گروه بین الملل ایرنا افزود: ملت و نیروهای مسلح یمن عادت ندارند با اصطلاحاتی مانند «حق پاسخگویی برای ما محفوظ است» تنبیه متجاوز را به تاخیر بیاندازند.

وی تاکید کرد: پاسخ به حماقت رژیم صهیونیستی در حمله به خاک یمن در دو بخش داخلی و خارجی داده می شود و هم عمق این رژیم مورد حمله قرار خواهد گرفت و هم منافع آن در داخل و خارج فلسطین با ضربات نیروهای مسلح یمن روبرو خواهد شد.

الاسد گفت: نیروهای مسلح یمن در کنار پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین، به خاطر این جنایت (حمله به الحدیده یمن) نیز پاسخی ویران کننده و کوبنده به اشغالگران صهیونیست خواهند داد.

عضو ارشد جنبش انصارالله یمن اظهار داشت: دشمن صهیونیستی با به آتش کشیدن مخازن سوخت و ایجاد آتشی بزرگ و ستون های دود و انتشار تصاویر آن، به دنبال نشان دادن یک پیروزی صوری به شهرک نشین های صهیونیست بود اما به خاطر هدف قرار دادن زیرساخت های نفتی و نیروگاه برق بندر «الحدیده» پشیمان خواهد شد.

الاسد تصریح کرد: این اقدام رژیم صهیونیستی نه تنها یک دستاورد نظامی و پیروزی به شمار نمی رود بلکه زمان نشان خواهد دارد که از این کار خود پشیمان و پیروزی دیگر به پیروزی های ملت یمن افزوده خواهد شد.

وی گفت: همدستان، حامیان و پشتیبانی کنندگان از رژیم صهیونیستی در منطقه و خارج از آن به میزان همدستی و نقش آفرینی در جنایت های این رژیم - چه از نظر عبور جنگنده های رژیم صهیونیستی از حریم هوایی آنها و چه از نظر تامین سوخت هواپیماها برای این رژیم یا ارایه هرگونه کمک دیگری به آن - تنبیه خواهند شد.

الاسد با بیان اینکه سکوت و تاخیر در تنبیه متجاوز، در قاموس ملت یمن جایی ندارد، افزود: نیروهای مسلح یمن، بانک گسترده ای از اهداف در سرزمین های اشغالی فلسطین و خارج از آن را در اختیار دارد و این اهداف براساس اولویت های رهبری و فرماندهی، درهم کوبیده خواهد شد و دشمن پاسخی محکم و دردناک دریافت خواهد کرد.

وی در پایان تاکید کرد: دشمن صهیونیستی برای فرار و نجات از عملیات یمن در حمایت از ملت فلسطین، فقط یک گزینه در پیش دارد و آن توقف تجاوز به نوارغزه و لغو محاصره این منطقه است زیراو در غیر این صورت، هیچ چیز دیگری نمی تواند عملیات نیروهای مسلح یمن در عمق دشمن و تنبیه آن را متوقف کند.

به گزارش ایرنا، هواپیماهای رژیم صهیونیستی عصر شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ شهر بندری الحدیده در غرب یمن را مورد حمله هوایی قرار دادند. بر اساس آمار وزارت بهداشت یمن، سه نفر در این حمله هوایی شهید و ۸۷ نفر زخمی شدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره