نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

سخنگوی انصارالله: در پاسخ به اسرائیل هیچ خط قرمزی نخواهیم داشت

منبع
ايرنا
بروزرسانی
سخنگوی انصارالله: در پاسخ به اسرائیل هیچ خط قرمزی نخواهیم داشت

ایرنا/ سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن امروز (یکشنبه) در اظهاراتی تاکید کرد که نیروهای مسلح یمن در راستای پاسخ به حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به «الحدیده» هیچ خط قرمزی نخواهد داشت و اشغالگران هر لحظه باید منتظر پاسخ صنعا باشند.

به گزارش ایرنا، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با شبکه الجزیره اعلام کرد: تجاوز اسرائیل به الحدیده یک تخلف و جنایت است و دشمن با این اقدام یک جنگ نامحدود را کلید زد. این حمله تلاشی برای تغییر تصویر شکست خورده دشمن بود.

وی تاکید کرد: ما عمق اسرائیل را هدف قرار خواهیم داد و بازکردن جبهه نبرد با ملت یمن آسان نخواهد بود؛ چراکه رویارویی با دشمن صهیونیستی باز و بدون محدودیت خواهد بود.

عبدالسلام در ادامه خاطرنشان کرد: ما هیچ قاعده‌ای در برخورد با دشمن صهیونیستی را رعایت نخواهیم کرد. ما از هیچ تشدید تنشی نمی‌ترسیم و اماده تحمل بهای آن هستیم.

سخنگوی انصار الله ادامه داد: ماهیت پاسخ به تجاوز دشمن صهیونیستی با ماهیت و شرایط نبرد تعیین می‌شود و هیچ خط قرمزی در پاسخ ما به تجاوز دشمن وجود نخواهد داشت.

این مقام یمنی همچنین به رژیم صهیونیستی هشدار داد: اسرائیلی‌ها باید هر لحظه منتظر پاسخ ما باشند.

این اظهارات پس از آن بیان شد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ شهر بندری الحدیده در غرب یمن را مورد حمله هوایی قرار دادند.

وزارت بهداشت یمن در این باره اعلام کرد در این حمله ۶ یمنی شهید، ۳ نفر مفقود و ۸۳ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

در همین راستا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که پاسخ به این جنایت قطعی، بزرگ و برای صهیونیست‌ها دردآور خواهد بود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره