نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

ترامپ، هریس را «کودن» خواند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ترامپ، هریس را «کودن» خواند

ایسنا/ رئیس‌جمهور آمریکا ضمن آنکه «کامالا هریس» نامزد احتمالی حزب دموکرات را «کودن» خواند، گفت آنها سعی می‌کنند تا بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا (بایدن) را خوب جلوه دهند.

«جو بایدن» یکشنبه شب از نامزدی حزب دموکرات کناره‌گیری کرد و این اقدام او به دنبال فشارهای فزاینده از سوی هم‌حزبی‌هایش به دلیل عملکرد ضعیف او در اولین مناظره انتخاباتی ۲۰۲۴ رخ داد. در حال حاضر به احتمال زیاد باتوجه به حمایتی که کامالا هریس از نمایندگان دموکرات دریافت کرده، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا باشد.

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواهان در شبکه اجتماعی خود تحت عنوان «تروث سوشال» نوشت: «فقط اخبار جعلی را داشته باشید! آنها تمام تلاش خود را می‌کنند تا بدترین رئیس‌جمهور تاریخ کشور ما را به رهبری عالی و قهرمان تبدیل کنند. البته او قهرمان است زیرا از رقابت‌ها کناره‌گیری کرد!»

«کامالا هریس» تنها در ۲۴ ساعت پس از کناره‌گیری «جو بایدن»، ۸۱ میلیون دلار توسط حامیان مالی دموکرات‌ها دریافت کرد و هم‌چنین منابعی گزارش دادند که او حمایت اکثریت نماینده‌های این حزب را به دست آورده و احتمالا با این تفاسیر در ماه آینده میلادی نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ۲۰۲۴ خواهد شد.

ترامپ در ادامه پیامش افزود: «آنها هم‌چنین سعی می‌کنند تا کامالا هریس کودن را از یک معاون تماما شکست خورده به رئیس‌جمهور خوبی برای آینده بدل کنند. اما این کارشان عمل نمی‌کند.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره