نماد آخرین خبر

حملات هوایی و زمینی مقاومت فلسطین به صهیونیست‌ها

منبع
ايرنا
بروزرسانی
حملات هوایی و زمینی مقاومت فلسطین به صهیونیست‌ها

ایرنا/ علی‌رغم حملات جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان در نوار غزه، اما رزمندگان مقاومت همچنان پس از گذشت ۲۹۱ روز، ضربات سنگینی را به اشغالگران وارد می‌کنند و به حملات زمینی و هوای خود ادامه می‌دهند.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد که در عملیاتی مشترک با گروه نیروهای شهید «عمر القاسم» شاخه نظامی جبهه دموکراتیک برای آزادسازی فلسطین، محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی و خط امدادرسانی به آنها را در محور «نتزاریم» با خمپاره سنگین بمباران کرده است.

گردان‌های «شهدای الاقصی» شاخه نظامی جنبش فتح نیز گزارش داد که رزمندگان آن درحال بمباران محل استقرار نظامیان دشمن در محور نتزاریم با خمپاره سنگین هستند.

نیروهای شهید عمر القاسم نیز اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی را در محله «تل السلطان» واقع در غرب شهر «رفح» با خمپاره سنگین هدف قرار داده است.

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس نیز اعلام کرد که رزمندگان آن با راکت «الیاسین ۱۰۵» یک تانک «D۹» ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی مسجد «الظلال» در شرق شهر «خان‌ یونس» در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند و آن را منهدم کردند.

به گزارش ایرنا، رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اعتراف کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

این رسانه‌ها پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز پیش تر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقام‌های بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات را منتشر نکنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره