نماد آخرین خبر

واکنش حماس به جنایت اشغالگران در طولکرم

منبع
مهر
بروزرسانی
واکنش حماس به جنایت اشغالگران در طولکرم

مهر/ حماس در بیانیه ای با اشاره به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی درطولکرم درکرانه باختری اعلام کرد: جنایات دشمن در کرانه باختری هرگز مقاومت را متوقف نمی‌کند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت شهدای طولکرم، تاکید کرد که جنایات و عملیات ترور دشمن صهیونیستی در کرانه باختری هرگز موجب توقف مقاومت روزافزون فلسطینیان نخواهد شد.

در بیانیه حماس آمده است: ترور ناجوانمردانه امروز ارتش تروریست صهیونیستی در طولکرم که طی آن فرمانده مجاهد اشرف عید نافع فرمانده گردان‌های قسام در طولکرم و دو نفر از همرزمانش در گردان‌های شهدای الاقصی به نام محمد عوض و محمد بدیع به شهادت رسیدند، نه تنها مقاومت را تضعیف نخواهد کرد، بلکه موجب اصرار هرچه بیشتر ملت فلسطین بر ادامه مبارزه و رویارویی با اشغالگران صهیونیست تا بیرون راندن آنها و دستیابی به تمامی حقوق خود خواهد شد.

حماس تاکید کرد: ما ضمن تسلیت شهادت فرماندهان مقاومت و عموم شهدای ملت فلسطین، تاکید می‌کنیم که خون پاک شهدا هدر نخواهد رفت و ملت و مقاومت فلسطین به مبارزه مشروع خود در برابر ارتش تروریست و فاشیست رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان اشغالگر ادامه خواهند داد و متحد و یکپارچه نبرد طوفان الاقصی را تا رسیدن به آزادی کامل ملت فلسطین پیش خواهند برد.


این جنبش پایداری و مقاومت فلسطینیان در اردوگاه طولکرم به رغم حملات و جنایات دشمن صهیونیستی را ستود و عموم ملت فلسطین در کرانه باختری را به ادامه انتفاضه و رویارویی با نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر در هر مکانی و گرفتن انتقام جنایات آنان علیه ملت، سرزمین و مقدسات فلسطین فراخواند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره