نماد آخرین خبر

حزب الله هشت عملیات علیه مواضع رژیم صهیونیستی انجام داد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
حزب الله هشت عملیات علیه مواضع رژیم صهیونیستی انجام داد

ایرنا/ حزب الله لبنان اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته هشت عملیات علیه پایگاه‌ها و محل استقرار ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، در همین راستا پایگاه صهیونیستی اسرائیل بدون سانسور در این باره افزود که سه موشک به پایگاه نظامی «دالیا» اصابت کرده و برخی از نظامیان دچار جراحت سطحی شدند.

براساس گزارش این پایگاه خبری، همچنین یک نظامی یگان ۱۲ تیپ گولانی دچار جراحت شدید در ناحیه سر شده و سریعا تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

ساعتی پیش نیز ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که یک نظامی این رژیم در حمله موشکی از لبنان به شدت زخمی شده است.

ارتش تل آویو با تأیید زخمی شدن این نظامی که به نام آن اشاره نکرده، افزود که وی در حمله موشکی دیروز از لبنان به منطقه «هار دوف» در شمال اسرائیل زخمی شده است.

روز دوشنبه نیز یک افسر دیگر صهیونیستی در نوار غزه کشته شد تا طبق اخبار اعلامی ارتش این رژیم، شمار تلفات نظامیان اسرائیلی در جنگ غزه به ۶۸۳ تن برسد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در اثر این حمله‌ها، تاکنون برخی از پایگاه‌های رژیم اسرائیل حدفاصل این منطقه با جنوب لبنان نابود شده و ادوات نظامی از قبیل تانک‌ها، نفربرها و خودروهای زرهی صهیونیست‌ها نیز هدف مقاومت لبنان قرار گرفته است و شمار زیادی از نظامیان صهیونیستی نیز به هلاکت رسیده‌اند.

در ماه‌های اخیر، بسیاری از تحلیلگران و فرماندهان ارشد سابق رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد کابینه و ارتش این رژیم به درماندگی اسرائیل در جبهه جنگ با حزب الله اذعان کرده و گفته‌اند که حزب الله را بسیار قوی‌تر و آماده‌تر از جنبش حماسی می‌دانند که غزه را به باتلاقی برای این رژیم تبدیل کرده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره