نماد آخرین خبر

الحوثی: عملیات بیشتری علیه تل‌آویو در راه است

منبع
ايسنا
بروزرسانی
الحوثی: عملیات بیشتری علیه تل‌آویو در راه است

ایسنا/ رهبر انصارالله یمن ابعاد جنایت در غزه را هولناک توصیف کرد و گفت این جنگ کودکان را به شکل گسترده هدف قرار داده است. 

 «عبدالملک بدرالدین الحوثی»، رهبر انصارالله یمن طی سخنرانی امروز (پنجشنبه) گفت دشمن اسرائیلی به تجاوزات وحشیانه خود و جنگ نسل‌کشی در غزه برای چهل‌ودومین هفته متوالی ادامه می‌دهد.

وی گفت از مهم‌ترین جنایت‌های دشمن در این هفته تجاوز مکرر به مناطق شرقی خان‌یونس بعد از بازگشت ساده به زندگی است.

الحوثی تصریح کرد: دشمن در تجاوزات خود به پناهگاه‌های آوارگان و مناطقی که امن اعلام کرده بعد از ورود آوارگان به آنجا متمرکز است. 

کودکان اهداف عمدی حملات در غزه هستند

رهبر انصارالله یمن عنوان داشت: ابعاد جنایت‌ در غزه بسیار وحشتناک است و ویدیوها و پزشکانی که در غزه حضور دارند حتی از کشورهای غربی گواه این جنایت‌ها هستند. پزشک آمریکایی که در غزه کار می‌کرد شهادت داد که این جنگ کودکان را به شکلی گسترده هدف قرار داده است. دشمن اسرائیلی کودکان را اهداف عمدی بمباران، تک تیراندازی و همه ابزارهای قتل و کشتار قرار می‌دهد.
او افزود: پزشک آمریکایی می‌گوید همه فاجعه‌هایی که در طول ۳۰ سال مشاهده کرده با ویرانی که ظرف یک هفته علیه غیرنظامیان غزه مشاهده کرده برابری نمی‌کند.

عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن

حمله به تل‌آویو یعنی فلسطین اشغالی دیگر مکان امنی برای صهیونیست‌ها نیست

وی با اشاره به عملیات پهپاد یافا تاکید کرد: این عملیات اشغالگران را وحشت‌زده کرد و بسیاری از آنها به ویژه در منطقه‌ای که پهپاد به آنجا برخورد کرد به خیابان‌ها آمدند. این پهپاد ساخت یمن قادر به پیمودن مسافت طولانی، نفوذ به سیستم‌های حمایتی پیشرفته و نابودسازی و منفجرسازی است که منطقه مورد نظر را به طور کامل به لرزه درآورد. عملیات یافا برای حمله به یک هدف مشخص بود و به دقت از مسافت دور به هدف اصابت کرد و موجب وحشت اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها شد. رهبران صهیونیست اعلام کردند که از عملیات یافا شوکه شدند و جنایتکارترین آنها گفت: ما امنیت را در اسرائیل از دست داده‌ایم و خطوط قرمز زیر پا گذاشته شده است.

الحوثی تاکید کرد هدف‌گیری تل آویو یعنی فلسطین اشغالی دیگر مکان امنی برای یهودهای صهیونیست نیست. بعد از عملیات یافا یک پایگاه صهیونیستی از وجود اختلال عملیاتی خطرناک و کوری کامل به رغم آماده‌باش در همه جبهه‌ها سخن گفت. 

او عملیات یافا را بُعد هوایی جدیدی دانست که توانمندی‌های نیروی هوایی و ارتش صهیونیستی را به چالش می‌کشد چرا که به تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های خصمانه آن نفوذ کرده است. رسانه دشمن به اهمیت عملیات یافا اذعان کرد و گفت این عملیات مرحله جدیدی از جنگ است که آن را تبدیل به درگیری منطقه‌ای چند جبهه‌ای می‌کند.

تقدیر از نتانیاهو، تقدیر از جنایت و نسل‌کشی است

رهبر انصارالله یمن گفت دشمن با سخن گفتن از دشواری بازدارندگی یمن از میزان جدیت ملت یمن و نیروهای آن و رویکرد رسمی و مردمی صادقانه این کشور برای پشتیبانی از غزه آگاه است.

وی خاطر نشان کرد:‌ تجلیل و استقبال از نتانیاهو تجلیل از جنایت، طغیان و نسل‌کشی است که دلالت بر میزان نقش مشترک آمریکا در این نسل‌کشی دارد.  در کنگره  ۵۸ بار برای نتانیاهو ایستادند و بیش از ۷۵ بار به گرمی او را تشویق کردند یعنی چیزی بیش از ایستادن روسای آمریکا.

الحوثی گفت سخنرانی نتانیاهو بحران‌زده بود و بیانگر بن‌بستی است که به آن رسیده و همچنین بیانگر تجاوزات و جنایت‌های او است. نتانیاهو گفت خاورمیانه در حال جوشش و درگیری است؛ نه میان تمدن‌ها بلکه میان بربریت و تمدن. اگر بربریت «اسرائیلی» و تمدن «فلسطینی» را در جمله نتانیاهو بگنجانیم راست‌ترین جمله در سخنان او خواهد بود.

وی افزود: درست است که منطقه عربی و اطراف آن در جوشش است؛ زیرا بزرگترین نسل‌کشی عصر حاضر در عرصه جغرافیایی محدودی در حال ارتکاب است.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: سخنرانی نتانیاهو مملو از دروغ و اکاذیب و پنهان کردن حقایق بزرگ و قطعا مشخصی بود که گوش و چشم جهانیان را پر کرده است. نتانیاهو کشتار غیرنظامیان را به رغم وجود صحنه‌ها و حقایق آشکار در نوار غزه تکذیب کرد و به دروغ و افترا متوسل شد. نتانیاهو در سخنان خود بر تحریک آمریکا برای حمایت بیشتر آن و مشارکت در جنایت‌ها و گسترش دامنه تجاوز متمرکز شد. نتانیاهو به گونه‌ای کنایه آمیز و مضحک در مورد اعراب صحبت کرد که گویا مسئله‌ای ندارند و فلسطین و الاقصی وجود ندارند.

وی ادامه داد: نتانیاهو از عرب‌ها می‌خواهد که با دشمن اسرائیلی علیه ایران هم‌پیمان شوند و ما می‌پرسیم گناه ایران چیست و چرا چنین خصومت و دشمنی با آن؟ ایران کشور اسلامی آزاد شده از هیمنه آمریکا و اسرائیل است که از فلسطین حمایت و از عرب‌ها در برابر دشمن امت پشتیبانی می‌کند و این گناه آن است. ایران به دنبال کمک خواستن از عرب‌ها در رویارویی با دشمن اسرائیلی نیست، زیرا در موضع قدرت قرار دارد. هنگامی که دشمن صهیونیستی کنسولگری ایران در دمشق را هدف قرار داد، ایران دشمن را با صدها فروند موشک و پهپاد به رگبار بست. ایران از عرب‌ها حمایت می‌کند، زیرا دشمن اسرائیلی، فلسطین و برخی کشورهای عربی و اسلامی را اشغال کرده و لبنان، سوریه، اردن و مصر را هدف قرار داده است. جنایت‌های نسل کشی صهیونیستی در غزه در طول ۱۰ ماه مردم فلسطین را به قتل می‌رساند یا مردم ایران را؟حتی اگر این جنایت‌ها علیه ملت ایران بود وظیفه مسلمانان ایجاب می‌نمود که در کنار ایران بایستند و نه دشمن اسرائیلی، زیرا ایران کشور اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت، سخن درباره ائتلاف «ابراهیم» به معنای مطالبه عرب برای همکاری با دشمن علیه فلسطین و علیه خودشان و علیه مسلمانان است و این کلام سخیفی است. سخن درباره ائتلاف، همنوایی با عرب‌هایی است که پرچم عادی‌سازی را حمل می‌کنند و طرفدار جنایت هولناک علیه ملت فلسطین هستند. یهودها شعار مرگ بر عرب را سر می‌دهند و در فرهنگ و باورهای آنها عرب‌ها صرفا «حیوانات» هستند.

عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انصارالله یمن

عملیات بیشتری علیه تل‌آویو در راه است

الحوثی اظهار داشت: نتانیاهو از عملیات یافا شکایت کرد و ما به او تاکید می‌کنیم  که عملیات بیشتری تل‌آویو را به اذن خدا هدف قرار خواهد داد. تجاوزات وحشیانه علیه غزه و نسل‌کشی برای ارائه حقیقت واضح و روشن درباره اینکه دشمن این امت کیست کفایت می‌کند.


وی ادامه داد: در آمریکا تظاهراتی برای اعتراض علیه نتانیاهو و تجاوز به غزه برگزار شد. در میان اعراب کسانی هستند که این موضوع را نادیده می‌گیرند و همان منطق دشمن را تکرار می‌کنند. کسانی که در برابر آنچه دشمن در غزه مرتکب می‌شود خود را به فراموشی می‌زنند احمق‌تر از بنی اسرائیل هستند در روزی که گفتند گاو شبیه ما است. چطور بر انسان شبهه ایجاد می‌شود که دشمن حقیقی امت و دوست کیست. امور واضح و روشن است.

 وی ادامه داد: آزادگان این امت معادله جدیدی را ایجاد کردند و جبهه‌های پشتیبانی را برای حمایت از غزه گشودند. تحرکات مردمی همه آزادگان در کلیه میادین در جبهه رسانه‌ای برای تحریم کالاهای آمریکایی و اسرائیلی ادامه دارد. تظاهرات در مراکش و اردن و کشورهای متعددی ادامه دارد و برخی کشورهای غربی نیز این هفته تظاهرات را ادامه دادند. ملت عزیز ما هفته گذشته تظاهرات بزرگی را با سر دادن شعارهایی در حمایت از عملیات یافا برگزار کردند. عملیات نظامی ما در دریاها و تا عمق فلسطین ادامه خواهد داشت و تجاوزات علیه یمن، ما را از تشدید تنش باز نخواهد داشت.

الحوثی گفت در مرحله پنجم علاوه بر تجاوزات اسرائیلی، جنگنده‌های آمریکا حملاتی را در حدیده، حجه، تعز و صعده صورت دادند.

وی افزود: فردا(جمعه) ان‌ شا الله تمام جهان و دوست و دشمن فریاد ملت عزیز ما را در راهپیمایی میلیونی هفتگی خواهد شنید. در این راهپیمایی میلیونی مردم ما بر شکست دشمن اسرائیلی در جلوگیری از عملیات یمن در حمایت از ملت مظلوم فلسطین تاکید خواهند کرد. راهپیمایی فردا برای پاسخ یمن به تجاوزات اسرائیل بسیار مهم است. ما از مردم عزیز در صنعا و سایر استان‌ها خواهان شرکت در راهپیمایی میلیونی فرداهستیم چرا که دارای اهمیت زیادی است و به دشمن اسرائیلی تاکید می‌کند که مردم عزیز ما را هیچ تجاوزی نخواهد ترساند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره