نماد آخرین خبر

بن گویر خطاب به هریس: آتش‌بسی در کار نیست خانم کاندید!

منبع
ايسنا
بروزرسانی
بن گویر خطاب به هریس: آتش‌بسی در کار نیست خانم کاندید!

ایسنا/ وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اظهارات معاون رئیس‌جمهور آمریکا در حمایت از برقراری آتش‌بس دائمی در غزه را رد کرد.

به گزارش ایسنا، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با درخواست «کامالا هریس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا برای آتش‌بس فوری در غزه مخالفت کرد.

«بنیامین نتانیاهو» که برای سخنرانی در کنگره ایالات متحده به واشنگتن رفته، پس از گفت‌وگو با «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، یک ملاقات سه‌ساعته با هریس داشت، چهره‌ای که احتمالاً با کناره‌گیری بایدن از رقابت‌های انتخاباتی، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا خواهد بود.

هریس پس از این ملاقات، در برابر دوربین‌ها حاضر شد و گفت که از نخست‌وزیر اسرائیل خواسته تا با نهایی‌کردن توافق تبادل اسرا و آتش‌بس، به رنج مردم فلسطین پایان دهد.

او گفت: «من به نتانیاهو گفتم که وقت آن است این توافق (آتش‌بس) انجام شود. بیایید این توافق را به اتمام برسانیم تا آتش‌بس برقرار شود و گروگان‌ها (اسرای صهیونیست) به خانه برگردند. بیایید به مردم فلسطین که نیاز به کمک دارند، یاری رسانیم.»

بن‌گویر که یکی از اعضای تندرو در کابینه راست افراطی نتانیاهو است، در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: «خانم کاندیدا، آتش‌بسی در کار نخواهد بود.»

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با هر نوع مذاکره با حماس برای پایان جنگ غزه مخالف بوده و اصرار دارد که ارتش صهیونیستی باید تا ازبین‌بردن کامل قدرت حماس در غزه، به حملات خود ادامه دهد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره