نماد آخرین خبر

حمله راکتی مقاومت فلسطین به عسقلان و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه

منبع
ايرنا
بروزرسانی
حمله راکتی مقاومت فلسطین به عسقلان و شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه

ایرنا/ سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد «عسقلان» و شماری از شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را مورد حمله راکتی قرار داده است.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، به دنبال این حمله راکتی آژیر خطر در عسقلان و شهرک‌های اطراف نوار غزه به صدا درآمد.

سرایا القدس با انتشار بیانیه‌ای همچنین از حمله مشترک خود به همراه گردان‌های ناصر صلاح الدین به خودروها و نظامیان ارتش اشغالگر در شرق خان یونس خبر داد.

این گروه مبارز فلسطینی اعلام کرد: رزمندگان سرایا القدس با یک نیروی اسرائیلی که در داخل مدرسه‌ای در شهر غزه مخفی شده بودند درگیر شدند که در نتیجه آن، شماری از نظامیان صهیونیست زخمی شدند.

گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس نیز در بیانیه کوتاهی تاکید کرد هفت فروند راکت سام ۷ را به طرف یک بالگرد ارتش اشغالگر در آسمان محله تل الهوی در جنوب غرب شهر غزه شلیک کرده است.

به گزارش ایرنا، با گذشت بیش از ۹ ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره