نماد آخرین خبر

تداوم کارشکنی نتانیاهو با هدف امتیاز گیری از حماس

منبع
مهر
بروزرسانی
تداوم کارشکنی نتانیاهو با هدف امتیاز گیری از حماس

مهر/ منابع صهیونیست اعلام کردند که نتانیاهو تاکنون پاسخی به میانجی گران ارائه نکرده و میانجی گران منتظر پاسخ تل آویو هستند تا قبل از نشست روز یکشنبه رم آن را مورد بررسی قرار دهند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونت گزارش داد: نتانیاهو جان اسرای را در غزه به خطر می‌اندازد

از سوی دیگر شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که یک مسئول امنیتی بلندپایه اسرائیلی گفته که نتانیاهو جان اسرای اسرائیلی در غزه را به بازی گرفته و آن‌ها را به خطر می‌اندازد.

در همین حال، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که بایدن به خانواده‌های اسرای اسرائیلی گفته در تلاش برای دستیابی به توافق است و اگر مشخص شود نتانیاهو در این باره تعلل می‌کند، این را علنی اعلام خواهد کرد.


این شبکه همچنین به نقل از یک مسئول امنیتی صهیونیست حاضر در مذاکرات بیان کرد که نتانیاهو به گونه‌ای رفتار می‌کند انگار بی‌خیال اسرا شده است.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد: رئیس شاباک و مسئول پرونده اسیران مخالف شرکت در مذاکرات روز یکشنبه هستند و رئیس موساد جداگانه با میانجی گران مذاکره خواهد کرد.

رسانه صهیونیستی کان نیز گزارش داد که نتانیاهو تاکنون پاسخی به میانجی گران ارائه نکرده و میانجی گران منتظر پاسخ تل آویو هستند تا قبل از نشست روز یکشنبه رم آن را مورد بررسی قرار دهند.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو با تیم مذاکره کننده در تماس است اما هنوز چراغ سبزی برای دادن پاسخ تل آویو نداده است.

یک منبع سیاسی گفت: نتانیاهو به دنبال فشار حداکثری برای گرفتن امتیازات بیشتری از حماس از قبیل افزایش شمار اسیران زنده ای است که از اسارت حماس آزاد خواهند شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره