نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

ترامپ بار دیگر به هریس حمله کرد

منبع
فارس
بروزرسانی
ترامپ بار دیگر به هریس حمله کرد

فارس/ رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در جریان یک سخنرانی بار دیگر به هریس حمله کرده و او را بی‌کفایت‌ترین معاون ریاست‌جمهوری در تاریخ آمریکا عنوان کرد.
 
دونالد ترامپ، در جریان سخنرانی اخیرش در پالم پیج فلوریدا، یک بار دیگر به کامالا هریس، حمله کرده و او را بی‌کفایت‌ترین، غیرمحبوب‌ترین و افراطی‌ترین معاون رئیس‌جمهور در تاریخ آمریکا خواند.

به گزارش واشنگتن پست، حمله انتقادی شدید ترامپ علیه هریس تحت تاثیر اشاره به سیاست‌های وی در زمینه بحران مهاجرت در آمریکا مطرح شد که به گفته وی در دوران ریاست‌جمهوری جو بایدن و معاونت کامالا هریس افزایش شدیدی پیدا کرده است.

ترامپ از هریس به عنوان یک فرد بداخلاق و یک معاون رئیس‌جمهور شکست خورده یاد کرده و از شرکت‌کنندگان در مراسم سخنرانی‌اش با این وعده که چهار سال آینده، کشور را به بهترین شکل ممکن اداره خواهد کرد، خواست تا حتما به او رای دهند.

ترامپ و سایر جمهوری‌خواهان، مدت‌هاست که به دنبال مقصر دانستن هریس در بحران مهاجرت غیرقانونی در آمریکا دانسته و او را تزار مرزی، جو بایدن معرفی می‌کنند. این در حالی است که بر خلاف ادعاهای ترامپ و متحدانش، هریس اگرچه مسوول مذاکره با سه کشور آمریکای مرکزی برای رسیدگی به این بحران بود اما هرگز مسوول سیاست‌های کلی مرزی کشور نبوده است.

نامزد حزب جمهوری‌خواه آمریکا در این سخنرانی هریس را یک فرد رادیکال و کسی که در دوران دادستانی‌اش در ایالت سانفراسیسکو این ایالت را ویران کرده، معرفی کرد.

جیمز سینگر، سخنگوی ستاد انتخاباتی کامالا هریس، در واکنش به حملات و توهین‌های ترامپ با انتشار بیانیه‌ای عنوان کرد: آمریکا می‌تواند بسیار بهتر از توهمات تلخ، عجیب و عقب‌مانده دونالد ترامپ جنایتکار عمل کند.

او بار دیگر انتقاداتش علیه کناره‌گیری بایدن از رقابت‌های انتخاباتی آمریکا را ادامه داده و این ادعا را تکرار کرد که دموکرات‌ها با تصمیم‌گیری برای کنار گذاشتن بایدن از رقابت‌ها علیه او کودتا به راه انداختند.

عصبانیت ترامپ علیه کناره‌گیری بایدن از رقابت‌ها درحالی مطرح می‌شود که نتایج نظرسنجی‌های انجام گرفته شده، نشان می‌دهد، هریس در میان رای‌دهندگان آمریکایی از موقعیت خوبی برخوردار شده است. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره