نماد آخرین خبر

رژیم صهیونیستی پیکرهای ۸۴ شهیدی که از قبرستان‌های غزه ربوده بود، تحویل داد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
رژیم صهیونیستی پیکرهای ۸۴ شهیدی که از قبرستان‌های غزه ربوده بود، تحویل داد

ایسنا/ رژیم صهیونیستی برای سومین بار در طول جنگ علیه نوار غزه پیکرهای جمعی از شهدا را که از قبرستان‌های نوار غزه ربوده بود، به کمیته بین‌المللی صلیب سرخ تحویل داد.

به گزارش ایسنا، برخی منابع پزشکی گزارش دادند که ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی پیکرهای ۸۴ شهیدی را که پیشتر آنها را از گورستان‌هایی در نوار غزه ربوده بود، تحویل داد.

به گفته این منابع، پیکرهای این ۸۴ شهید در قبرستان محله النمساوی در جنوب غرب شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه دفن شدند.

به گزارش خبرگزاری فلسطین الیوم، برخی منابع مطبوعاتی تاکید کردند پیکرهایی که رژیم اشغالگر از گذرگاه کرم ابوسالم تحویل داد، متلاشی شده بودند و تیم‌های پزشکی نتوانستند برای تعیین هویت از آنها نمونه دی‌ان‌ای بردارند.

همچنین این منابع گفتند تیم‌های پزشکی مجبور شدند این پیکرها را بدون اینکه اطلاعاتی از آنها و یا نحوه مرگشان در اختیار داشته باشند، در گوری جمعی در خان‌یونس دفن کنند، ارتش رژیم صهیونیستی نیز فهرست اسامی آنها را به صلیب سرخ تحویل نداد.

این سومین بار در طول حملات مستمر رژیم صهیونیستی به نواز غزه است که این رژیم اشغالگر پیکرهای شهدا را به کمیته بین‌المللی صلیب سرخ تحویل می‌دهد.

پیش از این رژیم صهیونیستی در اوایل مارس گذشته پیکرهایی را تحویل داد که آنها نیز در گوری جمعی دفن شدند و برخی نهادهای حقوقی اعلام کردند که احتمال سرقت اعضای بدن وجود دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره