نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

۶ کشته و ۱۹ زخمی در پی حمله به پایگاه عین الاسد

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی
۶ کشته و ۱۹ زخمی در پی حمله به پایگاه عین الاسد

صدا و سیما/ یک مقام نظامی آمریکا در حالی اعلام کرد در حمله راکتی دوشنبه شب علیه نیرو‌های آمریکا و ائتلاف در پایگاه هوایی عین الاسد در عراق، چندین نیروی آمریکایی زخمی شدند که یکی از گروه‌های مقاومت در عراق در حساب کاربری ایکس خود نوشت: در پی حمله به پایگاه عین الاسد، ۶ نظامی رژیم اشغالگر آمریکا کشته و ۱۹ نفر زخمی شده اند. البته این آمار نهایی نیست.

خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد: در حمله به پایگاه عین الاسد در عراق دست کم پنج آمریکایی زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

گزارش‌های تایید نشده از حمله دوم به عین الاسد
جیسون برادسکی رئیس شورای سیاستگذاری «اتحاد علیه ایران هسته ای» با بازنشر خبری نوشت گزارش‌های تایید نشده اولیه حاکی از حمله راکتی دوم به عین الاسد است.

منابع امنیتی عراقی: دو موشک کاتیوشا به پایگاه عین الاسد اصابت کرد
شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد، خبرگزاری رویترز به نقل از دو منبع امنیتی عراقی اعلام کرد: دو موشک کاتیوشا به پایگاه هوایی عین الاسد در عراق شلیک شد.

مقامات آمریکایی: در حمله به پایگاه عین الاسد دست کم پنج آمریکایی زخمی شدند
شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد، خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد: در حمله به پایگاه عین الاسد در عراق دست کم پنج آمریکایی زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

مسئول سابق پنتاگون: ایران در حمله به پایگاه عین الاسد دخالت دارد
به گزارش شبکه الغد، دیوید دی روش، مسئول سابق پنتاگون در مصاحبه با این شبکه گفت بدون شک ایران در حمله به پایگاه عین الاسد دست دارد.

پاسخ آمریکا به حمله به پایگاه عین الاسد شدیدتر از حمله چند روز پیش به حشدالشعبی خواهد بود
رافد جبوری، خبرنگار بی بی سی در آمریکا در حساب کاربری ایکس خود نوشت: در پی حمله به پایگاه عین الاسد در غرب عراق شماری از آمریکایی‌ها مجروح شدند.
 این، آمار اولیه است و احتمالا تلفات بیشتر است. پاسخ آتی آمریکا شدیدتر از حمله چند روز پیش به حشدالشعبی در عراق خواهد بود. عراق پیش از لبنان و ایران اولین میدان تنش شد. این درحالیست که جهان منتظر پاسخ ایران و لبنان به کشته شدن هنیه و شکر است.

حمله موشکی به پایگاه عین الاسد همزمان با نشست شورای امنیت ملی آمریکا
خالد محمود خبرنگار مصری در حساب کاربری ایکس خود نوشت: همزمان با برگزاری نشست شورای امنیت ملی آمریکا به ریاست جو بایدن برای بررسی تنش میان ایران و اسرائیل، پایگاه عین الاسد آمریکا در غرب عراق هدف حمله موشکی قرار گرفت.

بایدن: من و هریس در جریان تحولات خاورمیانه قرار گرفتیم
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در پیامی در ایکس نوشت:  من و کاملا هریس در اتاق وضعیت در جریان تحولات در غرب آسیا قرار گرفتیم.
اطلاعاتی را درباره تهدیدات ایران و گروه‌های نیابتی آن، تلاش‌های دیپلماتیک برای کاهش تنش‌های منطقه‌ای و آمادگی برای حمایت از اسرائیل در صورت حمله مجدد دریافت کردیم.
همچنین درباره اقدامات برای دفاع از نیروهایمان و پاسخ به هرگونه حمله علیه نیروهایمان گفتگو کردیم.

پنتاگون: در حال بررسی خسارات ناشی از حمله موشکی به پایگاه عین الاسد هستیم

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد: تعدادی از سربازان آمریکایی در حمله موشکی به پایگاه عین الاسد در عراق زخمی شدند. در حال بررسی خسارات ناشی از حمله موشکی به پایگاه عین الاسد در عراق هستیم. برای ارزیابی خسارات پس از حمله موشکی به پایگاه عین الاسد در عراق تلاش می‌کنیم.

یک مقام دفاعی زخمی شدن چندین نیروی آمریکایی را تایید کرد
به گزارش سی ان ان، یک مقام دفاعی آمریکا اعلام کرد در حمله راکتی روز دوشنبه علیه نیرو‌های آمریکا و ائتلاف در پایگاه هوایی عین الاسد در عراق، چندین نیروی آمریکایی زخمی شدند.
وی افزود نشانه‌های اولیه حاکی از مجروح شدن چندین نفر از نیرو‌های آمریکایی است و نیرو‌ها در حال ارزیابی خسارت‌های وارد شده پس از حمله هستند.

آمریکا از کشته شدن دو نظامی خود در حمله موشکی به پایگاه عین الاسد خبر داد
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد، رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند آمریکا از کشته شدن دو سرباز آمریکایی در نتیجه حمله به پایگاه عین الاسد در عراق خبر داد.

۶ کشته و ۱۹ زخمی در پی حمله به پایگاه عین الاسد
گروه الوعد الحق - منتسب به گروه‌های مقاومت در عراق- در حساب کاربری ایکس خود نوشت: در پی حمله به پایگاه عین الاسد، ۶ نظامی رژیم اشغالگر آمریکا کشته و ۱۹ نفر زخمی شده اند. البته این آمار نهایی نیست.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar