نماد آخرین خبر

جبهه مردمی فلسطین: آمریکا برای حفاظت از اسرائیل دروغ می‌گوید

منبع
تسنيم
بروزرسانی
جبهه مردمی فلسطین: آمریکا برای حفاظت از اسرائیل دروغ می‌گوید

تسنیم/ جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که اظهارات مقامات آمریکایی درباره جلوگیری از تشدید تنش در منطقه، دروغ پردازی با هدف حفاظت از رژیم صهیونیستی است.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، در بیانیه جبهه مردمی برای آزادی فلسطین آمده است: اظهارات آمریکایی‌ها درباره لزوم توقف تنش و اهمیت رسیدن به آتش بس صرفا دروغگویی و بخشی از تلاش‌های آمریکا برای حمایت و حفاظت از رژیم رژیم اشغالگر و ادامه جنگ نسل کشی علیه ملت ما است.

این جنبش اضافه کرد: آمریکا این جنگ را علیه مردم ما رهبری کرد و اگر خواهان توقف آن است پس باید رژیم اشغالگر را به آن ملزم کند و بر این رژیم برای توقف جنایت‌هایش علیه ملت‌ها و کشورهای منطقه فشار بیاورد.

در ادامه این بیانیه آمده است: مقاومت بارها موافقت خود را با پیشنهادهای آتش بس اعلام کرد اما دولت آمریکا همچنان به تهدید گروه‌های مقاومت ادامه داد.

در این بیانیه همچنین تاکید شده است که گروه‌های مقاومت در یک جبهه و مصمم هستند کاری کنند که رژیم صهیونیستی بهای سنگین جنایت‌های خود را بپردازد. آنها به صورت متحد و با اقدامات هماهنگ شده وارد این نبرد شده‌اند.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در ادامه به کشورهای عربی نسبت به حمایت از رژیم صهیونیستی هشدار داد.

این بیانیه در واکنش به «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا در پی تجاوز رژیم اسرائیل به بیروت و تهران و ترور «فواد شکر» از فرماندهان حزب الله و نیز «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و پاسخ احتمالی تهران و حزب الله به تل آویو صادر شد.

بلینکن در این باره با بیان اینکه خاورمیانه لحظه حساسی را می گذراند، گفت: همه طرف ها باید از تشدید تنش خودداری کنند.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید هنیه و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید فواد شکر به روز به روز افزایش می یابد.

با توجه به ترس گسترده رژیم اشغالگر اسرائیل و نگرانی مداوم این رژیم از پاسخ ایران و حزب الله لبنان، روزنامه صهیونیستی «معاریو» از آمادگی رژیم اسرائیل برای تلاش جهت مقابله با نفوذ احتمالی رزمندگان حزب‌الله از مرز به شمال سرزمین اشغالی فلسطین خبر داد و به نقل از منابع امنیتی صهیونیست، نوشت: «چشم ما به زمین و نه به آسمان است. ما برای تلاش‌های نفوذ [رزمندگان مقاومت لبنان] و سناریوهای غیرمنتظره آماده می‌شویم».

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، بامداد روز چهارشنبه ۱۰ مرداد به شهادت رسید.

فواد شکر از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان نیز یک روز قبل در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور ترور شد و به شهادت رسید.

در پی شهادت اسماعیل هنیه و فواد شکر، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان فرمانده را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره