نماد آخرین خبر
  1. مهم
بین الملل

سید حسن نصرالله: پاسخ ما قطعی است؛ به خواست خدا پاسخ ما خواهد آمد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
سید حسن نصرالله: پاسخ ما قطعی است؛ به خواست خدا پاسخ ما خواهد آمد

آخرین خبر/ «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفتمین روز شهدای حمله رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت با اشاره به اقدام از روی هراس و کودکانه صهیونیستها در شکستن دیوار صوتی بر فراز بیروت دقایقی قبل از سخنرانی گفت: پاسخ ما قطعی است؛ به خواست خدا پاسخ ما خواهد آمد.

مهمترین بخش های سخنرانی سید حسن نصرالله

 سید حسن نصرالله : شهرک نشینان می پرسند که امروز و روزهای گذشته چه اتفاقی افتاده است: آیا پاسخ به ترور فؤاد شکر است؟
 ️ما می گوییم: نه، این پاسخ به ترور نیست!
دبیرکل حزب الله به مناسبت هفتمین روز شهدای حمله رژیم صهیونیستی به حومه جنوبی بیروت:  ️فواد شکر یکی از مغزهای راهبردی حزب‌الله بود ️شهید فواد شکر از نسل بنیانگذاران حزب الله بود. او در ابتدا سلاح را به جنوب منتقل می کرد. ️فواد شکر در تمام نبردهای مقاومت اسلامی حضور داشت و این حضور اساسی بود ️محسن در عملیات های شهادت طلبانه سهیم بود. ️ او یکی از مغزهای راهبردی بود.
 ️صهیونیست‌ها از کشتار ۲ میلیون فلسطینی ابایی ندارند ️شهادت شهید اسماعیل هنیه برای حماس، ملت فلسطین و محور مقاومت، خسارت سنگینی است، ولی این شهادت باعث تضعیف آنان نخواهد شد، بلکه مقاومت روز به روز تقویت خواهد شد. ️جنگ در نوار غزه، جبهه اصلی جنگ است. در روزهای گذشته، حوادثی رخ داد که به فهم حقیقت اهداف کابینه جنایتکار و متوحش نتانیاهو کمک می‌کند. به عنوان نمونه، وزیر دارایی اسرائیل روز گذشته گفت که مشکل آنان، قتل دو میلیون نفر در غزه نیست، بلکه مشکل، ۱۲۰ اسیر اسرائیلی در بند نیروهای مقاومت است.
 ️ از نظر صهیونیست‌ها، صرف تشکیل کشور فلسطین، ممنوع است. این مسئله، سیلی محکمی بر کشورهای عربی است که مدعی صلح در فلسطین بودند.

افشاگری نصرالله از برنامه اشغالگران برای پاکسازی کامل سرزمین فلسطین از صاحبان آن 
نتانیاهو بر عدم توقف جنگ غزه بدون توجه به توافقات پیشنهادی اصرار دارد ️ اسرائیلی ها از تشکیل کشور فلسطینی حتی در غزه امتناع می ورزند ️ پروژه نتانیاهو در غزه، ریشه کن کردن مردم غزه و آواره کردن آنها به سمت مصر یا جاهای دیگر است. ️ پروژه اسرائیل در کرانه باختری مبتنی بر توسعه شهرک‌سازی و کوچاندن فلسطینی‌ها به سمت اردن برای الحاق کرانه باختری به مناطق اشغالی است.

اظهارات مهم نصرالله درباره اوضاع منطقه 
اسرائیل دیگر آنقدر قوی نیست که بود و اعتبار و توان دفاعی آن دیگر آن چیزی نیست که بود ️ اسرائیل برای محافظت از خود از آمریکا و کشورهای غربی کمک می خواهد زیرا قادر به محافظت از خود نیست ️ اسرائیل از پاسخ ایران و حزب الله می ترسد و از ایالات متحده آمریکا و کشورهای غربی کمک می خواهد ️پهپادهای مقاومت امروز به شرق شهر عکا رسید! ️اجازه نمی‌دهیم نتانیاهو و صهیونیست‌ها مقاومت را در غزه و کرانه باختری شکست بدهند ️صهیونیست ها می خواهند یک دولت یهودی در کرانه باختری و نوار غزه شکل بگیرد؛ برای آنها مهم نیست فلسطینیان در آنجا ساکن باشند ️همه باید خطر بزرگ صهیونیست‌های جنایتکار را درک کنند
 ️ اسرائیل پس از عبور از همه خطوط وارد مرحله بسیار خطرناکی خواهد شد ️هدف این جنگ نابودی اسرائیل در حال حاضر نیست؛ هدف این جنگ جلوگیری از پیروزی اسرائیل است! ️ اگر اسرائیل پیروز شود، این بدان معناست که هیچ کشور فلسطینی وجود نخواهد داشت
 ️صحبت های آمریکا درباره تشکیل کشور فلسطین دروغ و ریا است ️ جهان ( به جز گروه مقاومت اسلامی) در برابر نقشه های رژیم صهیونیستی سکوت کرده است. ️شاهد نفاق عجیب آمریکا هستیم در حالی که در گذشته پرچمدار پیمان اسلو و ضامن آن بود. ️آمریکا که از راهکار تشکیل دو دولت سخن می‌گوید پیش‌نویس قطعنامه تاسیس کشور فلسطینی را وتو کرد! ️اگر آمریکا نمی‌تواند جنگ را متوقف کند آیا نمی‌تواند مانع کشتار شود؟

 اگر کابینۀ نتانیاهو پیروز شود دیگر سخنی از فلسطینی‌ها نخواهد ماند و حتی مسجدالاقصی در معرض خطر شدیدی قرار خواهد گرفت ️

در صورت پیروزی اسرائیل در غزه، حتی مصر و همه کشورهای منطقه در خطر خواهند بود و هدف از این کمپین جلوگیری از پیروزی صهیونیست‌ها است.  ️ ایران پس از ترور فرمانده اسماعیل هنیه در تهران موظف به مبارزه است

توصیه و درخواست های نصرالله از گروه های مقاومت، ایران، سوریه و مردم فلسطین و دشمنان داخلی حزب الله
ما از مقاومین در غزه و کرانه باختری می خواهیم که صبورتر و استوارتر باشند. ️

درخواست ما از جبهه های پشتیبان مقاومت در لبنان، یمن و عراق برای ادامه کار مانند روزهای گذشته است. ️

ما مجدداً از کشورهای عربی و اسلامی می خواهیم که در رفتار خود در برابر خطراتی که منطقه را تهدید می کند تجدید نظر کنند. ️

ایران پاسخ خواهد دارد و حزب الله هم پاسخ خواهد داد. ️

یمن هم بعد از حمله به الحدیده متعهد به پاسخ شده است و پاسخ خواهد داد.

️ایران خود را موظف به پاسخ ترور شهید هنیه در تهران می داند، اما ملزم به درگیری دائمی نیست. ️

سوریه و ایران با وجود همه فشارها، ملزم به حمایت مادی و نظامی هستند ️ من از مردم لبنان می خواهم که به میزان خطرات موجود پی ببرند ️

خطاب به دشمنان حزب‌الله در فضای عربی: از شما توقع نداریم در جنگ با ما همراه باشید، توقع ما این است که از پشت به ما خنجر نزنید.

نصرالله: "یواش یواش" ... انتظار اسرائیلی ها جزیی از تنبیه و پاسخ ماست
 ️ایران، حزب‌الله و یمن به ترورها و تجاوزات پاسخ خواهند داد و دشمن هر رویدادی را پاسخی می‌داند ️ توانایی پاسخگویی وجود دارد ️ ما شجاعانه، عاقلانه و با قدرت عمل خواهیم کرد، اما نه احساسی

نصرالله رسما وعده انتقام شهید فواد شکر را داد
 ️پاسخ ما قطعی است. ️

به خواست خدا پاسخ ما خواهد آمد ️ ممکن است به تنهایی پاسخ دهیم یا ممکن است به عنوان بخشی از پاسخ جامع از محور مقاومت پاسخ دهیم.

ما به سمت تشدید تنش نرفتیم؛ اسرائیلی ها آن را انتخاب کردند!
ایران جبهه آتش باز نکرد، اما اسرائیل در مقابل در ایران عملیات [ ترور شهید هنیه را ] انجام داد! ️

ما در حزب الله در طول دوره قبل، محدود پاسخ دادیم، اما این اسرائیلی‌ها بودند که با هدف قرار دادن حومه شهر بیروت! این تشدید را انتخاب کردند. ️

حاکم بین ما و دشمن شب‌ و روزها و میدان‌های جنگ است.

️پاسخ ما در راه است، پاسخی که قوی و مؤثر خواهد بود. ️

اسرائیلی‌ها هستند که تشدید تنش با لبنان و ایران را انتخاب کردند.

ترور حاج فؤاد حادثه ای هولناک است که مقاومت هرگز از آن چشم پوشی نخواهد کرد، عواقب آن هر چه می خواهد، باشد 
 ️تماس های بی ادبانه ای برای آرام کردن اوضاع و خویشتن داری به ما می رسد و خود تماس گیرندگان نه ترور شکر(حاج محسن) و هنیه را محکوم کردند و نه در پاسخ به کشتار فلسطینی ها توسط نتانیاهو و ارتکاب آن اقدامی انجام دادند.

 دشمن در سراسر اراضی اشغالی یک‌لنگه‌پا ایستاده و منتظر پاسخ مقاومت است
 ️آن‌ها الان می‌گویند حمله کنید و ما را راحت کنید

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره