نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

گفت‌وگوی تلفنی مکرون و نتانیاهو درباره تحولات منطقه

منبع
ايرنا
بروزرسانی
گفت‌وگوی تلفنی مکرون و نتانیاهو درباره تحولات منطقه

ایرنا/ منابع خبری بامداد پنجشنبه از گفت وگوی تلفنی رئیس جمهور فرانسه با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره تحولات منطقه خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، کاخ الیزه در بیانیه‌ای اعلام کرد که امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه تلفنی با نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت وگو کرده است.
بر اساس این بیانیه، رئیس جمهور فرانسه در تماس تلفنی با نتانیاهو خواستار توقف چرخه اقدامات تلافی جویانه و انتقامی شده که برای ملت‌های منطقه و ثبات آن خطرناک است.
مکرون همچنین در این گفت وگوی تلفنی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی هشدار داده است که درگیری بین این رژیم و حزب الله در خط مرزی لبنان با فلسطین اشغالی، عواقب ویرانگری خواهد داشت.

اضطراب و آشفتگی روانی رژیم اسرائیل از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» از رهبران ارشد حزب الله روز به روز افزایش می‌یابد.
رئیس دفتر سیاسی حماس که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، بامداد چهارشنبه ۱۰ مرداد به شهادت رسید.
فواد شکر از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان نیز سه‌شنبه شب گذشته در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور ترور شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره