نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

درخواست نتانیاهو از صهیونیست‌های وحشت‌زده: صبر و آرامش داشته باشید

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
 درخواست نتانیاهو از صهیونیست‌های وحشت‌زده: صبر و آرامش داشته باشید

باشگاه خبرنگاران/ نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ضمن درخواست از ساکنان سرزمین‌های اشغالی برای حفظ آرامش، مدعی شد تل‌آویو «هم آماده دفاع و هم آماده حمله است».
«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همزمان با افزایش تنش‌ها در منطقه در پی اقدامات تروریستی تل‌آویو و وعده انتقام محور مقاومت، به صهیونیست‌های وحشت‌زده گفت: می‌دانم که مردم اسرائیل در وضعیت آماده‌باش هستند. از شما یک چیز را می‌خواهم و آن اینکه صبر و آرامش داشته باشید.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مرکز استخدام «تل هشومیر» به نیرو‌های تازه نفس مدعی شد: «ما برای دفاع و حمله آماده‌ایم و به دشمنانمان ضربه می‌زنیم و مصمم هستیم که از خودمان دفاع کنیم. سپاه زرهی و مهندسی رزمی که امروز در حال تاریخ‌سازی هستند و چهره نبرد را تغییر می‌دهند.»

طبق گزارش اسکای نیوز، وی ادعا کرد: «ما به سمت پیروزی پیش می‌رویم و هم آماده دفاع و هم آماده حمله هستیم».


این در حالی است که رژیم صهیونیستی پس از ۱۰ ماه کشتار مردم فلسطین، نتوانسته به اهداف ادعایی خود از جمله «نابودی حماس» دست یابد.

به دنبال ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران، مقامات ایرانی تاکید کرده‌اند که به این ترور پاسخ قطعی خواهند داد. این مسئله باعث ترس و نگرانی صهیونیست‌ها و افزایش آماده‌باش ارتش رژیم صهیونیستی شده است.

همچنین حزب‌الله لبنان تاکید کرده است که به ترور «فواد شکر» از فرماندهان ارشد این جنبش که در حمله اخیر رژیم صهیونیستی به جنوب بیروت به شهادت رسید، پاسخ قطعی خواهد داد.

صهیونیست‌ها نگران پاسخ همزمانی از سوی محور مقاومت به این ترور‌ها هستند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره