نماد آخرین خبر

واکنش دفتر آیت‌الله سیستانی به کشتار جدید در غزه

منبع
ايسنا
بروزرسانی
واکنش دفتر آیت‌الله سیستانی به کشتار جدید در غزه

ایسنا/ دفتر آیت‌الله سید علی سیستانی به جدیدترین جنایت اشغالگران در حق آوارگان فلسطینی در شهر غزه واکنش نشان داد

 دفتر آیت‌الله سید علی سیستاتی، مرجع عالیقدر شیعیان امروز-شنبه- اعلام کرد: جنایت اشغالگران که در آن آوارگان مدرسه «التابعین» در شهر غزه را هدف قرار دادند، جنایت هولناکی است که به مجموعه جنایات جاری این رژیم اضافه می‌شود.

در بیانیه دفتر مرجع عالیقدر شیعیان آمده است: «بار دیگر ارتش اشغالگر با هدف قرار دادن آوارگان پناه گرفته در (مدرسه التابعین) قتل عام بزرگی را در نوار غزه سرافراز انجام داد که منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از غیرنظامیان بی‌گناه شد. این جنایت به مجموعه جرایم این ارتش اشغالگر اضافه می‌شود که بیش از ۱۰ ماه است ادامه دارند.»

طبق این بیانیه، در دوره اخیر ترورهای خائنانه با هدف قرار دادن رهبران برجسته مقاومت در برابر اشغالگران و به شهادت رساندن تعدادی از آنها منجر به نقض حاکمیت تعدادی از کشورهای منطقه شد و این امر خطر وقوع درگیری‌های بزرگ را در منطقه افزایش می‌دهد که در صورت وقوع، خدای ناکرده عواقب فاجعه‌باری برای کشورها و مردم مختلف این منطقه در پی خواهد داشت.

در این بیانیه آمده است: «کلمات در محکوم کردن این جنایات شنیع توسط هیولاهای انسانی تهی شده از همه ارزش‌ها و اصول والای انسانی قاصر است. مایه تاسف است که آنها از حمایت نامحدود تعدادی از کشورهای بزرگ برخوردار هستند که مانع از اعمال قوانین بین‌المللی در مورد عاملان جنایات علیه بشریت در موردشان می‌شوند.»

در پایان این بیانیه تاکید شده است: «یک بار دیگر از جهان می‌خواهیم که در برابر این وحشیگری وحشتناک بایستد و از ادامه اجرای نقشه‌های نیروهای اشغالگر برای وارد آوردن آسیب بیشتر به مردم مظلوم فلسطین جلوگیری کند و با هم متحد شوند تا جنگ نسل کشی در غزه را متوقف کرده و به خانواده عزیز غزه کمک کنند ولا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره