نماد آخرین خبر

مقام حماس: جهان عرب و اسلام موضع واقعی برای مجازات اشغالگر اتخاذ کنند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
مقام حماس: جهان عرب و اسلام موضع واقعی برای مجازات اشغالگر اتخاذ کنند

ایسنا/ یکی از مقامات جنبش حماس فلسطین تاکید کرد در حال حاضر مطلوب این است که جهان عرب و اسلام موضع واقعی برای مجازات اشغالگر اتخاذ کنند.

به گزارش ایسنا، «خلیل الحیه» معاون حماس در غزه به شبکه خبری الجزیره گفت جنایت رژیم صهیونیستی در محله «الدرج» تاییدی بر نسل‌کشی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین است.

وی افزود «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر اخیرش به واشنگتن موافقت آمریکایی‌ها را گرفته است که هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند. حماس از شورای امنیت می‌خواهد نشست فوق‌العاده برای توقف این قتل‌عام‌ها و تجاوز رژیم صهیونیستی برگزار کند.

الحیه تصریح کرد همه کسانی که در قتل‌عام اشغالگران به شهادت می‌رسند، زن و کودک هستند و هیچ توجیهی برای حمله به ملت فلسطین وجود ندارد. رژیم اشغالگر از مقابله با مقاومت عاجز مانده است و در برابر این عجز، عصبانیت خود را روی سر غیرنظامیان بی‌گناه منفجر می‌کند. حماس خواهان یک تصمیم بین‌المللی، عربی و اسلامی واقعی است تا رژیم صهیونیستی را به توقف کشتار علیه ملت فلسطین وادار کند.

وی با بیان اینکه ملت فلسطین در حمایت از مقاومت متحد هستند، گفت تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای ایجاد شکاف بین مقاومت و ملت فلسطین محکوم به شکست است. حماس با همه توان به وظایف خود در مقاومت در برابر  رژیم اشغالگر و دفاع از ملت فلسطین عمل می‌کند.

الحیه تاکید کرد در حال حاضر مطلوب این است که جهان عرب و اسلام برای مجازات رژیم صهیونیستی یک موضع واقعی اتخاذ کنند، مثلا سفارت‌خانه‌ها را ببندند و سفیران را فرا بخوانند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره