نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

پنتاگون دستور اعزام زیردریایی هسته‌ای خود به منطقه را صادر کرد

منبع
ايسنا
بروزرسانی
پنتاگون دستور اعزام زیردریایی هسته‌ای خود به منطقه را صادر کرد

ایسنا/ در حالی که منطقه برای عملیات ایران و گروه‌های مقاومت پس از ترور شهید «اسماعیل هنیه» به دست صهیونیست‌ها آماده می‌شود، پنتاگون اعلام کرد، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا دستور استقرار یک زیردریایی اتمی با موشک هدایت‌شونده در منطقه را صادر کرده است.

«یواس‌اس جورجیا» یک زیردریایی هسته‌ای است که از ماه ژوئیه در دریای مدیترانه حضور دارد و پنتاگون در رسانه‌های اجتماعی در یک اقدام بی‌سابقه، استقرار این زیردریایی را به صورت علنی اعلام کرده است.

به نقل از خبرگزاری رویترز، پنتاگون در بیانیه‌ای پس از گفت‌وگوی آستین با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، اعلام کرد وزیر دفاع آمریکا به گروه ضربتی «آبراهام لینکلن» دستور داده است تا استقرار خود را در منطقه تسریع کند.

در این بیانیه همچنین آمده است: «ژنرال آستین بر تعهد ایالات متحده به برداشتن هر گام ممکن برای دفاع از اسرائیل تاکید و به تقویت موقعیت و توانایی‌های نظامی آمریکا در سراسر خاورمیانه با توجه به تشدید تنش‌های منطقه‌ای اشاره کرد.»

ارتش ایالات متحده پیشتر گفته بود که جنگنده‌ها و ناوهای نیروی دریایی بیشتری را در منطقه مستقر خواهد کرد زیرا واشنگتن به دنبال حفاظت از رژیم صهیونیستی است.

شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس ۳۱ ژوئیه در تهران به دست رژیم صهیونیستی ترور شد. مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی مدعی شدند طبق برآوردها و داده‌ها، پاسخ ایران به ترور شهید هنیه محدود بوده و منجر به جنگی فراگیر نخواهد شد. رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به نقل از مسئولان امنیتی این رژیم مدعی شد: «ایران در حال نزدیک شدن به تصمیم‌گیری درباره حمله مستقیم از خاک خود به اسرائیل است.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره