نماد آخرین خبر

هشدار افسر موساد نسبت به فروپاشی توافقنامه صلح با مصر

منبع
ايسنا
بروزرسانی
هشدار افسر موساد نسبت به فروپاشی توافقنامه صلح با مصر

ایسنا/ افسر سرویس جاسوسی موساد در اظهاراتی نسبت به فروپاشی احتمالی توافقنامه صلح میان رژیم صهیونیستی و دولت مصر به دلیل تنفر ملت این کشور از صهیونیست‌ها هشدار داد.

به گزارش ایسنا، «یائیر راوید»، رئیس شاخه عملیات موساد در بیروت در اظهاراتی در این باره گفت: ملت مصر نمی‌خواهند روابط مسالمت‌آمیزی با اسرائیل برقرار کنند و نفرت شدیدی از اسرائیلی‌ها دارند و این نفرت با واکنش تند آنها به هر چیزی که مربوط به اسرائیل است مشخص می‌شود.

طبق گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، وی افزود: هر اتفاقی که در خاورمیانه میان اسرائیل و یک کشور عربی رخ می‌دهد با واکنش‌های بد و تند مردم مصر مواجه می‌شود.

این افسر موساد ادامه داد: تعداد گردشگران اسرائیلی که امروز از مصر بازدید می‌کنند بسیار اندک است و تعداد مصری‌هایی که از اسرائیل بازدید می‌کنند نیز صفر است و برنامه‌های درسی مورد استفاده در مدارس در مصر تغییر بسیار ناچیزی داشته است و نفرت از اسرائیل و یهودیان همچنان رواج دارد و ملت مصر حتی می‌خواهند اسرائیل را محو کنند.

راوید همچنین تصریح کرد: می‌توان گفت وضعیت در مرز طولانی مصر آرام است اما مردمی که پشت این مرزها نشسته‌اند نسبت به صهیونیست‌ها نفرت کامل دارند.

وی همچنین نسبت به احتمال فروپاشی توافقنامه صلح امضا شده میان مصر و رژیم صهیونیستی به دلیل همین تنفر هشدار داد و این توافقنامه را شکننده توصیف کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره