نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

گزارش القسام درباره شلیک موشک به «تل‌آویو»

منبع
ايرنا
بروزرسانی
گزارش القسام درباره شلیک موشک به «تل‌آویو»

ایرنا/ گردان‌های شهید عزالدین القسام اعلام کرد در واکنش به جنایات رژیم صهونیستی، ۲ موشک به طرف تل آویو مرکز سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است و افزون بر آن، رزمندگانش، یک دستگاه تانک مرکاوای اشغالگران را در خان یونس منهدم کردند.

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، گردان‎ های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در این باره اعلام کرد در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی و آواره کردن غیرنظامیان فلسطینی، ۲ فروند موشک «M۹۰» را به سمت تل آویو مرکز سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده است.
یک منبع در فرماندهی القسام به شبکه الجزیره اعلام کرد موشک های مذکور از منطقه‌ای که خودروهای نظامی اشغالگران در آن، مستقر هستند، شلیک شده‌اند.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز در این باره اذعان کردند شلیک موشک‌ها از نوار غزه به طرف داخل سرزمین‌های اشغالی، بدون به صدا درآمدن آژیر خطر بوده است.
این رسانه‌ها همچنین از شنیده شدن صدای انفجار در مرکز سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

از سوی دیگر گردان‌های القسام در بیانیه کوتاهی اعلام کرد که رزمندگانش یک تانک مرکاوای نظامیان اشغالگر را با استفاده از یک بمب بشکه ای زمینی در منطقه الزنه شرق خان یونس منهدم کردند.
به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی از ۷ اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲)، جنگ ویرانگری را علیه نوار غزه آغاز کرده که منجر به شهادت بیش از ۳۹ هزار نفر، زخمی شدن بیش از ۹۱ هزار نفر، ناپدید شدن ۱۰ هزار نفر و نیز کوچ اجباری نزدیک به ۲ میلیون نفر از ساکنان این منطقه شده است.
علاوه بر این، ۷۰ درصد از منازل و زیرساخت های نوار غزه در این جنگ به شدت تخریب شده اند و محاصره رقت بار و بحران انسانی شدید در کنار قحطی و گرسنگی بی سابقه، جان ساکنان این منطقه را تهدید می کند.
باوجود همه این جنایت ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که پس از بیش از ۱۰ ماه جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود از این جنگ یعنی نابود کردن جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره