نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
بین الملل

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی: اسرائیل در حال التماس است

منبع
ايرنا
بروزرسانی
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی: اسرائیل در حال التماس است

ایرنا/ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی پنجشنبه شب در اظهاراتی با حمله به حضور نمایندگان این رژیم در مذاکرات دوحه که با هدف برقراری آتش بس در غزه در جریان است گفت که این رژیم در حال التماس است.

به گزارش الجزیره، بزالل اسموتریچ افزود: اعزام تیم مذاکره کننده به دوحه یک اشتباه است و نتایج عکس خواهد داشت.

وزیر دارایی رژیم صهیونیستی گفت: حماس نماینده‌ای به مذاکرات نمی‌فرستد اما این طور به نظر می‌رسد که ما در حال التماس هستیم.

وی اضافه کرد: ما بهای بسیار سنگینی را در همه سطوح برای دستیابی به دستاوردهای بزرگ در نوار غزه پرداختیم.

این اظهارت وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در حالی است که منابع رسانه‌ای از برگزاری مذاکرات درباره توافق مبادله اسرا و آتش‌بس در غزه در دوحه خبر دادند.

در همین رابطه رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از یک مقام صهیونیست گزارش دادند که مذاکرات دوحه به احتمال زیاد تا شنبه آینده ادامه داشته باشد.

جنبش حماس یکشنبه شب نیز در بیانیه‌ای تاکید کرده بود که به جای آغاز مذاکرات جدیدی برای آتش‌بس در نوار غزه، مفاد مورد توافق مذاکرات قبلی اجرایی شود.

تاکنون مذاکرات میان حماس و رژیم صهیونیستی با میانجیگری مصر و قطر و مشارکت آمریکا برای برقراری آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا میان دو طرف به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی بارها از قول مقام‌های امنیتی این رژیم، بنیامین نتانیاهو را به دلیل تعلل در مذاکرات و افزودن پیش شرط‌های جدید در مذاکرات علت ناکامی در اجرای این توافق می‌دانند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره