نماد آخرین خبر

انتشار جزئیاتی از حمله شهرک‌نشینان به روستای فلسطینی‌ها

منبع
ايسنا
بروزرسانی
انتشار جزئیاتی از حمله شهرک‌نشینان به روستای فلسطینی‌ها

ایسنا/ در حمله شهرک‌نشینان به مردم فلسطین کودکان ۱۳ - ۱۴ ساله صهیونیستی هم شرکت دارند.

به گزارش ایسنا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش کرد به احتمال زیاد فرد فلسطینی که در حمله شهرک‌نشینان به روستای «جیت» در کرانه باختری به شهادت رسیده، به ضرب گلوله یکی از نیروهای تیپ آماده‌باش در شهرک کفار گلعاد جان خود را از دست داده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش کرد دوربین‌های مداربسته نشان می‌دهند شهرک‌نشینانی که به روستای جیت حمله کردند از ۹ خودرو از کفار گلعاد به راه افتادند و بعداً به آنجا بازگشتند. براساس این تصاویر، حملات با حدود ۵۰ شهرک‌نشین آغاز شد که در یک گروه سازمان یافته بودند.

براساس این گزارش، ادعای شهرک‌نشینان مبنی بر اینکه فلسطینیان قبل از حمله به جیت به سمت خودروهای صهیونیستی سنگ پرتاب کردند، صحت ندارد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گزارش کرد سن شهرک‌نشینانی که به فلسطینی‌ها حمله می‌کنند، کاهش یافته و در میان آنها نوجوانان ۱۳ - ۱۴ ساله هم حضور دارند.

در همین راستا، هیئت مقاومت در برابر دیوار و شهرک‌سازی اعلام کرد از زمان شروع حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون، شهرک‌نشینان تحت حفاظت ارتش رژیم صهیونیستی ۲۷۳ آتش‌سوزی در اراضی فلسطین و اموال فلسطینی‌ها راه انداخته‌اند.

این هیئت اعلام کرد این حملات در چارچوب یک روند گسترده آوارگی اجباری و محدود کردن حضور فلسطینی ها در کانتون‌های منزوی و محاصره شده صورت می‌گیرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره